ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ

Μυστικό μακροζωίας οι καυτερές πιπεριές
  • σχολιάστε

Μυστικό μακροζωίας οι καυτερές πιπεριές

Νέα μελέτη έδειξε ότι οι λάτρεις της καυτερής κόκκινης πιπεριάς τείνουν να ζουν παραπάνω.

Συγκεντρώσου… τρώγοντας
  • σχολιάστε

Συγκεντρώσου… τρώγοντας

Το κύριο «καύσιμο» του εγκεφάλου για όλες τις ηλικίες είναι η γλυκόζη, την οποία παρέχουν στα νευρικά κύτταρα οι υδατάνθρακες δηλ. τροφές όπως ψωμί, δημητριακά, ζυμαρικά, πατάτα, ρύζι και τα απλά σάκχαρα όπως μέλι, μαρμελάδα, ζάχαρη, φρούτα.

Κoυκουναρόσπορος: 6 μοναδικά οφέλη του
  • σχολιάστε

Κoυκουναρόσπορος: 6 μοναδικά οφέλη του

Άλλη μια υπερτροφή, οι βρώσιμοι καρποί του πεύκου, καταναλώνονται ωμοί, ψητοί ή ακόμα και σε διάφορες σάλτσες.

Η ευτυχία «κρύβεται» σε κάποιες τροφές
  • σχολιάστε

Η ευτυχία «κρύβεται» σε κάποιες τροφές

Κάποιες τροφές είναι ικανές να σου '''φτιάξουν'' τη διάθεση... Ανακάλυψε τες!

Ενισχύστε την άμυνα του οργανισμού σας
  • σχολιάστε

Ενισχύστε την άμυνα του οργανισμού σας

Ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής που συμπεριλαμβάνει τρόφιμα πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, μπορεί να ενισχύσει το ανοσοποιητικό σύστημα και να εμποδίσει πολλές ασθένειες.

Ασπίδα προστασίας 16 τροφές
  • σχολιάστε

Ασπίδα προστασίας 16 τροφές

Εκτός από την κατάλληλη ένδυση, εξίσου απαραίτητη αυτή την εποχή είναι και η σωστή διατροφή, γιατί θα τονώσει το ανοσοποιητικό και θα θωρακίσει τον οργανισμό από διάφορες ασθένειες.

7+1 χρήσιμες συμβουλές για τη διατροφή σας
  • σχολιάστε
  • φωτογραφίες

7+1 χρήσιμες συμβουλές για τη διατροφή σας

Οι μέρες των γιορτών είναι συνυφασμένες με τα εορταστικά δείπνα και τη διάθεση να αφήσουμε στην άκρη για λίγο τους διατροφικούς κανόνες… Δείτε ποια είναι τα 8 μυστικά για να διατηρήσουμε το βάρος μας και να μην κάνουμε τη ζυγαριά μας να «αναστενάξει».

Γιατί κάποιοι άνθρωποι μυρίζουν όμορφα και κάποιοι όχι
  • σχολιάστε

Γιατί κάποιοι άνθρωποι μυρίζουν όμορφα και κάποιοι όχι

Η επιστήμη δίνει την απάντηση που βρίσκεται στη διατροφή.

Crash test στα εορταστικά εδέσματα
  • σχολιάστε

Crash test στα εορταστικά εδέσματα

Τελικά, τα εορταστικά γλυκά έχουν κάποια θρεπτική αξία ή απλά προσθέτουν κιλά;

Αντιμετωπίστε τις ημικρανίες μέσω της διατροφής σας
  • σχολιάστε

Αντιμετωπίστε τις ημικρανίες μέσω της διατροφής σας

Πόσες φορές δεν έχετε ξυπνήσει με ένα κεφάλι έτοιμο να εκραγεί; Πόσες φορές έχετε απομονωθεί σε σκοτεινά δωμάτια; Δεν είστε μόνοι!

Αυτή η διατροφή καταπολεμά την κατάθλιψη
  • σχολιάστε

Αυτή η διατροφή καταπολεμά την κατάθλιψη

Ποιες είναι οι τροφές του εγκεφάλου;

Θρεπτικά έλαια: Απαραίτητα για τη διατροφή
  • σχολιάστε

Θρεπτικά έλαια: Απαραίτητα για τη διατροφή

Τα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα ή αλλιώς «καλά λιπαρά» αποτελούν ασπίδα προστασίας για τον οργανισμό. Επειδή ο οργανισμός μας δεν μπορεί να τα συνθέσει από μόνος του, η πρόσληψη τους μέσω της διατροφής θεωρείται απαραίτητη.

1  2  3  4  5  6Νext