ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ

Φρούτα και λαχανικά: Πως πρέπει να τα καταναλώνουμε για να παίρνουμε όλες τις βιταμίνες
  • σχολιάστε

Φρούτα και λαχανικά: Πως πρέπει να τα καταναλώνουμε για να παίρνουμε όλες τις βιταμίνες

Η επεξεργασία, η συντήρηση, ο χρόνος μέχρι την κατανάλωσή τους και πολλά άλλα, μειώνουν σημαντικά τα περιεχόμενο τους σε βιταμίνες. Σας παραθέτουμε λοιπόν ορισμένα tips ώστε να παίρνετε όσο το δυνατό περισσότερα θρεπτικά συστατικά.

Αντιμετωπίστε τον καύσωνα μέσω της διατροφής σας
  • σχολιάστε

Αντιμετωπίστε τον καύσωνα μέσω της διατροφής σας

Ο υδράργυρος εξακολουθεί να χτυπάει 43άρια, με την μετεωρολογική υπηρεσία να εκδίδει πορτοκαλί συναγερμό μέχρι και την Πέμπτη.

Νευρική ανορεξία: Η πιο ύπουλη διατροφική διαταραχή
  • σχολιάστε

Νευρική ανορεξία: Η πιο ύπουλη διατροφική διαταραχή

Στην προσπάθεια μας να αποκτήσουμε μια αψεγάδιαστη σιλουέτα, η οποία να συμβαδίζει με τα πρότυπα που μας επιβάλλει η σημερινή κοινωνία, αρκετές γυναίκες καταλήγουν να «παλεύουν» κυρίως στην εφηβεία με την νευρική ανορεξία.

Πρωινό στο σπίτι
  • σχολιάστε

Ελεάνα Παπαχαραλάμπους

Πρωινό στο σπίτι

Πιστεύω πολύ πως ο τρόπος που ξεκινάς την ημέρα σου είναι καθοριστικός για την πορεία της. Υπάρχει, λοιπόν, κάτι πιο σημαντικό από το να ξεκινάς το πρωί με ένα γευστικό, θρεπτικό και υγιεινό πρωινό;

Καρπούζι: Ο βασιλιάς του καλοκαιριού
  • σχολιάστε

Καρπούζι: Ο βασιλιάς του καλοκαιριού

Μακράν από τα πιο αγαπημένα φρούτα του καλοκαιριού, το καρπούζι εκτός από την δροσιστική του γεύση αποτελεί και εξαιρετική πηγή βιταμινών και νεότητας.

7 λόγοι που δεν αποχωριζόμαστε το αβοκάντο στην καθημερινή μας διατροφή!
  • σχολιάστε

7 λόγοι που δεν αποχωριζόμαστε το αβοκάντο στην καθημερινή μας διατροφή!

Eδώ είναι όσα ανακαλύψαμε για ένα από τις καλύτερα superfoods της φύσης.

Κεράσια: Ένα από τα πιο αγαπημένα φρούτα της Άνοιξης, πλούσιο σε βιταμίνες
  • σχολιάστε

Κεράσια: Ένα από τα πιο αγαπημένα φρούτα της Άνοιξης, πλούσιο σε βιταμίνες

Το κεράσι είναι ένα φρούτο με πολλές ευεργετικές ιδιότητες και είναι πλούσιο σε βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά, ενώ έχει λίγες θερμίδες.

Λέμε αντίο στην κυτταρίτιδα
  • σχολιάστε

Ελεάνα Παπαχαραλάμπους

Λέμε αντίο στην κυτταρίτιδα

Ένας εύκολος τρόπος να αντιμετωπίσεις την κυτταρίτιδα είναι να εμπλουτίσεις τη διατροφή σου με τροφές που καταπολεμούν την κυτταρίτιδα.

6 λαχανικά πλούσια σε πρωτεΐνη
  • σχολιάστε

6 λαχανικά πλούσια σε πρωτεΐνη

Όσοι υποστηρίζουν ότι οι χορτοφάγοι δεν λαμβάνουν την απαραίτητη δόση πρωτεΐνης για τον οργανισμό μας, φτάνει να ρίξουν μια ματιά σε αυτά τα λαχανικά.

must know: 6 +1 διατροφικά trends
  • σχολιάστε
  • φωτογραφίες

must know: 6 +1 διατροφικά trends

Ποιος είπε πως η διατροφή δεν έχει τα trend της; Συγκεντρώσαμε για σας τις νέες τάσεις που θα κάνουν την καθημερινή διατροφική ρουτίνα πιο ενδιαφέρουσα.

Χαρούπι: Μια πηγή τροφής πολλών καρατίων
  • σχολιάστε

Χαρούπι: Μια πηγή τροφής πολλών καρατίων

Το χαρούπι θα μπορούσε στο μέλλον να ενταχθεί στα λειτουργικά τρόφιμα και να το συμπεριλάβουμε στη διατροφή μας αφού εκτός του ότι παρέχει πολύτιμα θρεπτικά συστατικά για τον οργανισμό μας, έχει και ωραία γλυκιά γεύση με χαμηλά λιπαρά.

Eat Healthier: 9 τρόποι για να το καταφέρετε αυτήν την άνοιξη
  • σχολιάστε

Ελεάνα Παπαχαραλάμπους

Eat Healthier: 9 τρόποι για να το καταφέρετε αυτήν την άνοιξη

Το καλοκαίρι είναι προ των πυλών και εμείς ίσα ίσα που προλαβαίνουμε να περισώσουμε την χειμερινή ασυδοσία.

1  2  3  4  5  6Νext