ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ

Νutella: Είναι στ’ αλήθεια τόσο κακή για την υγεία μας;
  • σχολιάστε
  • φωτογραφίες

Νutella: Είναι στ’ αλήθεια τόσο κακή για την υγεία μας;

Πόσο τεχνητή είναι στ’ αλήθεια αυτή η κρέμα φουντουκιού;

Επιδόρπιο για πρωινό; Δοκιμάστε σήμερα το γευστικό smoothie!
  • σχολιάστε

Επιδόρπιο για πρωινό; Δοκιμάστε σήμερα το γευστικό smoothie!

Το πλούσιο smoothie με τη δροσιστική γεύση της μέντας μαζί με τη σοκολάτα υπόσχεται περισσότερη ενέργεια στο πρωινό μας!

Είναι υγιεινά τα ζυμαρικά;
  • σχολιάστε

Είναι υγιεινά τα ζυμαρικά;

Τα ζυμαρικά αποτελούν ένα βασικό και αναπόσπαστο κομμάτι της «μεσογειακής διατροφής» καθώς παρέχουν στον οργανισμό άμεση ενέργεια αλλά και βιταμίνες που είναι απαραίτητες για τη σωστή λειτουργιά του μεταβολισμού.

5 σημαντικές αντιοξειδωτικές ουσίες
  • σχολιάστε
  • φωτογραφίες

5 σημαντικές αντιοξειδωτικές ουσίες

Οι αντιοξειδωτικές ουσίες καταπολεμούν και αποβάλλουν αποτελεσματικά τις ελεύθερες ρίζες, εμποδίζοντας τις από το να προκαλέσουν βλάβη στο σώμα.

5 χειμερινά super-foods που θα διώξουν το κρύωμα μακριά
  • σχολιάστε
  • φωτογραφίες

5 χειμερινά super-foods που θα διώξουν το κρύωμα μακριά

Ενισχύστε το ανοσοποιητικό σας σύστημα, τη διάθεση, και τις προσπάθειες απώλειας βάρους με πέντε ισχυρά αλλά και νόστιμα super-foods από τη χειμερινή περίοδο.

Εγκυμοσύνη και ψάρια: Τι πρέπει ν' αποφεύγουμε
  • σχολιάστε

Εγκυμοσύνη και ψάρια: Τι πρέπει ν' αποφεύγουμε

Υπάρχουν ωστόσο ορισμένοι περιορισμοί στην κατανάλωση ψαριών και θαλασσινών κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και του θηλασμού.

Tι πρέπει να τρως πριν τη γυμναστική;
  • σχολιάστε

Tι πρέπει να τρως πριν τη γυμναστική;

Μέσω της διατροφής μας μπορούμε να λάβουμε τα ωμέγα-3 λιπάρα οξέα απότο σολομό, τη σαρδέλα, τη ρέγγα, τα καρύδια, τον λιναρόσπορο.

Διατροφή και υγεία: Πώς συνδέονται;
  • σχολιάστε

Διατροφή και υγεία: Πώς συνδέονται;

Η ισορροπημένη διατροφή είναι απαραίτητη όχι μόνο για να διατηρούμε ένα υγιές και όμορφο σώμα αλλά και για να έχουμε καλή διάθεση.

Γιατί πρέπει να καταναλώνουμε σελήνιο;
  • σχολιάστε

Γιατί πρέπει να καταναλώνουμε σελήνιο;

Ανεξάντλητα τα οφέλη από την κατανάλωσή του. Πού το βρίσκουμε και τι προσφέρουμε στον οργανισμό μας καταναλώνοντάς το.

Τα οφέλη του μαύρου σιταριού
  • σχολιάστε

Τα οφέλη του μαύρου σιταριού

To μαύρο σιτάρι είναι ένα όχι και τόσο διαδεδομένο δημητριακό, με ευεργετικές ιδιότητες, όμως, στον οργανισμό μας.

Έξυπνα tips για να διατηρήσετε την απώλεια βάρους
  • σχολιάστε

Έξυπνα tips για να διατηρήσετε την απώλεια βάρους

Δύσκολη αποδεικνύεται για πολλούς η προσπάθεια να διατηρήσουν το βάρος τους, μετά από μια δίαιτα, κρατώντας τα αποτελέσματα. Σας παρουσιάζουμε τον τρόπο ώστε να μη χάσετε την «μπάλα» και να διατηρήσετε τον νέο σας εαυτό για πάντα…

Βιταμίνη Δ: Γιατί είναι πολύτιμη;
  • σχολιάστε

Βιταμίνη Δ: Γιατί είναι πολύτιμη;

Είναι γνωστή ως η «βιταμίνη του ήλιου», γιατί είναι ο βασικός υπεύθυνος για τη σύνθεσή της και αποτελεί το καλύτερο «φάρμακο» για τον οργανισμό μας καθώς κτίζει γερά οστά, δυναμώνει το ανοσοποιητικό μας σύστημα και μειώνει διάφορους κινδύνους για την υγεία.

1  2  3  4  5  6Νext