ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ

Ενισχύστε την άμυνα του οργανισμού σας
  • σχολιάστε

Ενισχύστε την άμυνα του οργανισμού σας

Ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής που συμπεριλαμβάνει τρόφιμα πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, μπορεί να ενισχύσει το ανοσοποιητικό σύστημα και να εμποδίσει πολλές ασθένειες.

Ασπίδα προστασίας 16 τροφές
  • σχολιάστε

Ασπίδα προστασίας 16 τροφές

Εκτός από την κατάλληλη ένδυση, εξίσου απαραίτητη αυτή την εποχή είναι και η σωστή διατροφή, γιατί θα τονώσει το ανοσοποιητικό και θα θωρακίσει τον οργανισμό από διάφορες ασθένειες.

7+1 χρήσιμες συμβουλές για τη διατροφή σας
  • σχολιάστε
  • φωτογραφίες

7+1 χρήσιμες συμβουλές για τη διατροφή σας

Οι μέρες των γιορτών είναι συνυφασμένες με τα εορταστικά δείπνα και τη διάθεση να αφήσουμε στην άκρη για λίγο τους διατροφικούς κανόνες… Δείτε ποια είναι τα 8 μυστικά για να διατηρήσουμε το βάρος μας και να μην κάνουμε τη ζυγαριά μας να «αναστενάξει».

Γιατί κάποιοι άνθρωποι μυρίζουν όμορφα και κάποιοι όχι
  • σχολιάστε

Γιατί κάποιοι άνθρωποι μυρίζουν όμορφα και κάποιοι όχι

Η επιστήμη δίνει την απάντηση που βρίσκεται στη διατροφή.

Crash test στα εορταστικά εδέσματα
  • σχολιάστε

Crash test στα εορταστικά εδέσματα

Τελικά, τα εορταστικά γλυκά έχουν κάποια θρεπτική αξία ή απλά προσθέτουν κιλά;

Αντιμετωπίστε τις ημικρανίες μέσω της διατροφής σας
  • σχολιάστε

Αντιμετωπίστε τις ημικρανίες μέσω της διατροφής σας

Πόσες φορές δεν έχετε ξυπνήσει με ένα κεφάλι έτοιμο να εκραγεί; Πόσες φορές έχετε απομονωθεί σε σκοτεινά δωμάτια; Δεν είστε μόνοι!

Αυτή η διατροφή καταπολεμά την κατάθλιψη
  • σχολιάστε

Αυτή η διατροφή καταπολεμά την κατάθλιψη

Ποιες είναι οι τροφές του εγκεφάλου;

Θρεπτικά έλαια: Απαραίτητα για τη διατροφή
  • σχολιάστε

Θρεπτικά έλαια: Απαραίτητα για τη διατροφή

Τα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα ή αλλιώς «καλά λιπαρά» αποτελούν ασπίδα προστασίας για τον οργανισμό. Επειδή ο οργανισμός μας δεν μπορεί να τα συνθέσει από μόνος του, η πρόσληψη τους μέσω της διατροφής θεωρείται απαραίτητη.

7 τροφές που ανεβάζουν τη λίμπιντο
  • σχολιάστε

7 τροφές που ανεβάζουν τη λίμπιντο

Tα θαλασσινά και συγκεκριμένα τα όστρακα (στρείδια, μύδια) και τα μαλάκια (χταπόδι) είναι πλούσια σε ψευδάργυρο και σε αμινοξέα, στοιχεία απαραίτητα για την παραγωγή διάφορων ορμονών π.χ. ανδρογόνα και τεστοστερόνη. Tα θαλασσινά είναι, επίσης, καλή πηγή νιασίνης (βιταμίνης B3), η οποία δρα στα άκρα του αγγειακού συστήματος, συμβάλλοντας στην καλύτερη αιμάτωση του ανδρικού αναπαραγωγικού συστήματος.

H.O.P.E.: Οι super τροφές για καλή πέψη
  • σχολιάστε

Ελεάνα Παπαχαραλάμπους

H.O.P.E.: Οι super τροφές για καλή πέψη

Φυτικές ίνες, ω-3, προβιοτικά και ένζυμα παραμένουν ψηλά στη λίστα της έξυπνης διατροφής που κάνει καλό στο γαστρεντερικό μας σύστημα και μειώνει τις πιθανότητες εμφάνισης κρυφής φλεγμονής.

Γλυκοί πειρασμοί…πώς να τους αποφύγετε;
  • σχολιάστε

Γλυκοί πειρασμοί…πώς να τους αποφύγετε;

Οι γλυκοί πειρασμοί μπορούν να θεωρηθούν εξίσου εθιστικοί όπως το τσιγάρο, καθώς το ένα γλυκό σε κάνει να αναζητήσεις και το επόμενο. Οι λόγοι που μας αρέσει η γλυκιά γεύση είναι πολλοί.

Βανίλια: Το φυτό με τις αφροδισιακές ιδιότητες
  • σχολιάστε

Βανίλια: Το φυτό με τις αφροδισιακές ιδιότητες

Η βανίλια ανακουφίζει τις στομαχικές διαταραχές, τονώνει το νευρικό σύστημα και μας βοηθάει να χάσουμε βάρος

Previous1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11Νext