ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΕΖΟΝ

Η νέα καμπάνια του οίκου Dior έχει να κάνει με τον γυναικείο δυναμισμό

Κατρίνα Πίτρακκου


  • Μετά από ένα σόου με φεμινιστικά μηνύματα, η Maria Grazia Chiuri παρουσιάζει την πρώτη της καμπάνια για τον γαλλικό οίκο.

    Μετά από ένα σόου με φεμινιστικά μηνύματα, η Maria Grazia Chiuri παρουσιάζει την πρώτη της καμπάνια για τον γαλλικό οίκο.

Το ηχηρό φεμινιτικό μήνυμα της πρώτης συλλογής της για τον οίκο Dior τον περασμένο Μάρτιο στο Παρίσι, είναι έκδηλο και στη νέα καμπάνια που εμπνεύστηκε για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2017.

Η Maria Grazia Chiuri επιστράτευσε την γαλλίδα φωτογράφο, Brigitte Lacombe, που απαθανάτισε σε λευκό φόντο τα μοντέλα και δίδυμες αδελφές, May και Ruth (οι οποίες στο παρελθόν φωτογραφήθηκαν για τον οίκο Burberry) για μια καμπάνια που επικεντρώνεται στις γυναίκες και στα ρούχα που φορούν και όχι σε κάποιο εντυπωσιακό τοπίο ή σενάριο, και που θα είναι μέρος ενός γενικότερου πρότζεκτ που ετοιμάζει ο οίκος με τίτλο ''The Women Behind The Lens'' (Οι γυναίκες πίσω από το φακό).

Διαφάνειες και τούλι παντρεύονται με biker σακάκια και cozy πλεκτά και το αποτέλεσμα εκπέμπει τον δυναμισμό στον οποίο στόχευε εξαρχής η νέα καλλιτεχνική διευθυντής του γαλλικού οίκου.

 


Tags: Dior, Maria Grazia Chiuri, καμπάνια, Άνοιξη/Καλοκαίρι 2017