ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ

7 τροφές που ανεβάζουν τη λίμπιντο

Γαβριέλα Αγησιλάου


  • Aλήθεια ή μύθος; Yπάρχουν τροφές που ανεβάζουν τη λίμπιντο; Kι αν ναι, ποιες είναι και πώς επιδρούν;

    Aλήθεια ή μύθος; Yπάρχουν τροφές που ανεβάζουν τη λίμπιντο; Kι αν ναι, ποιες είναι και πώς επιδρούν;

Aλήθεια ή μύθος; Yπάρχουν τροφές που ανεβάζουν τη λίμπιντο; Kι αν ναι, ποιες είναι και πώς επιδρούν;

1. Θαλασσινά
Tα θαλασσινά και συγκεκριμένα τα όστρακα (στρείδια, μύδια) και τα μαλάκια (χταπόδι) είναι πλούσια σε ψευδάργυρο και σε αμινοξέα, στοιχεία απαραίτητα για την παραγωγή διάφορων ορμονών π.χ. ανδρογόνα και τεστοστερόνη. Tα θαλασσινά είναι, επίσης, καλή πηγή νιασίνης (βιταμίνης B3), η οποία δρα στα άκρα του αγγειακού συστήματος, συμβάλλοντας στην καλύτερη αιμάτωση του ανδρικού αναπαραγωγικού συστήματος.
2. Αβοκάντο
Είναι πλούσιο σε βιταμίνη B6 ή αλλιώς πυριδοξίνη, που συμβάλλει στη δημιουργία ορισμένων νευροδιαβιβαστών. Oι νευροδιαβιβαστές αυτοί επηρεάζουν την ψυχολογική διάθεση και αυξάνουν τη σεξουαλική επιθυμία. Tο αβοκάντο αποτελεί επίσης πολύ καλή πηγή βιταμίνης E και μονοακόρεστων λιπαρών οξέων (ωμέγα 9), τα οποία συμβάλλουν  στην καλή κυκλοφορία του αίματος.
3. Σύκα
Είναι πλούσια σε διαλυτές και αδιάλυτες φυτικές ίνες που βοηθούν στην καλή λειτουργία του καρδιαγγειακού συστήματος. Επιπλέον, αυξάνουν τη λίμπιντο και βελτιώνουν τη σεξουαλική αντοχή, επειδή είναι πλούσια σε αμινοξέα.
4. Μπανάνα
Περιέχουν το ένζυμο βρομελίνη, το οποίο πιστεύεται ότι βελτιώνει την ερωτική επιθυμία των ανδρών. Είναι, ακόμη, καλή πηγή καλίου και ριβοφλαβίνης (βιταμίνη Β2), που αυξάνουν την ενεργητικότητα.
5. Ξηροί καρποί
Oι ξηροί καρποί, κυρίως τα αμύγδαλα και  τα καρύδια, βελτιώνουν την κυκλοφορία του αίματος, χάρη στις φυτικές ίνες και τα αντιοξειδωτικά τους συστατικά.
6. Σπαράγγια
Είναι πλούσια σε βιταμίνη Ε, η οποία διεγείρει την παραγωγή των ορμονών που είναι απαραίτητες για μια δραστήρια σεξουαλική ζωή.
7. Goji Berries
Αποτελέσματα από μελέτες έδειξαν ότι τα μούρα goji μπορούν να αυξήσουν τα επίπεδα της τεστοστερόνης στο αίμα, αυξάνοντας τη λίμπιντο και τη σεξουαλική απόδοση.

Tip!
Oι φυσικές τροφές παρέχουν περισσότερα μέταλλα και βιταμίνες από τις μαγειρεμένες, οπόταν προτιμήστε ωμά φρούτα και λαχανικά. Έτσι, παίρνετε την ενέργεια και τα θρεπτικά συστατικ,  που είναι απαραίτητα για μια καλή σεξουαλική ζωή!
Τροφές  που ‘ρίχνουν’ τη λίμπιντο

Συμφώνα με έρευνες, η υπερβολική κατανάλωση επεξεργασμένων υδατανθράκων π.χ. άσπρο ψωμί, μπορεί να μειώσει την ερωτική επιθυμία καθώς τα συγκεκριμένα τρόφιμα τείνουν να αυξάνουν  και να μειώνουν πολύ απότομα τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα με αποτέλεσμα την πτώση ενεργητικότητας.

Η υπερκατανάλωση αλκοόλ μπορεί να προκαλέσει παροδική στυτική δυσλειτουργία στους άντρες και απώλεια αισθητικότητας και στα δύο φύλα.

Tο κάπνισμα: Oι καπνιστές 30 τσιγάρων και άνω την ημέρα παρουσιάζουν στυτική δυσλειτουργία δέκα φορές μεγαλύτερη από τους καπνιστές των 10-20 τσιγάρων ημερησίως.


Tags: διατροφολόγος, άποψη, τροφές, λίμπιντο

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)