FITNESS

Προστατέψτε το στροφικό πέταλο του ώμου σας με ένα stretch!


Η περιστροφή των ώμων σας όσο και αν μπορεί να σας ακούγεται κάτι το περίπλοκο, αποτελεί μια καθημερινή κίνηση στην οποία υποβάλλεται καθημερινά το σώμα σας, χωρίς να το καταλαβαίνετε.

Για να προλάβετε τυχόν τραυματισμούς ή μικροενοχλήσεις, σε περίπτωση που δεν προβλέπεται κάποια άσκηση στοχευμένη στο στροφικό τενόντιο πέταλο (του ώμου) μέσα στο πρόγραμμα προπόνησης που έχετε επιλέξει, σας παρουσιάζουμε ένα από τα βασικότερα stretching στην περιοχή αυτή:

  • Στέκεστε σε όρθια θέση και τοποθετείτε το έξω μέρος του αριστερού σας καρπού στο πλάι της μέσης σας. Η παλάμη σας πρέπει να κοιτάει προς τα επάνω και τα δάχτυλα σας προς τα πίσω.
  • Πιάστε τον αριστερό σας αγκώνα με το δεξί σας χέρι και τραβήξτε απαλά προς τα εμπρός. Διατηρείστε αυτή τη διάταση για περίπου 20 δευτερόλεπτα και αλλάξτε πλευρές.

Tags: στροφή, διάταση, μόδα, fitness, health, woman, ώμοι, shoulders, stretch

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)