FITNESS

Αφιερώστε χρόνο και ενέργεια για γυμναστική το Σαββατοκύριακο!

Μυρτώ Τριχείλη


Ξέρουμε καλά ότι η γυμναστική σε εβδομαδιαία βάση με τακτικό πρόγραμμα είναι το κλειδί για να βελτιώσουμε ποιοτικά τη σωματική μας υγεία και τη φυσική μας κατάσταση. Πολλές φορές όμως παρασυρόμαστε από αναρίθμητες δουλειές και υποχρεώσεις τις καθημερινές, με αποτέλεσμα να μην ξεκλέβουμε τον επιθυμητό χρόνο για μεθοδευμένη άσκηση που θα μας φέρει αποτέλεσμα. Πως μπορούμε λοιπόν να εκμεταλλευτούμε σωστά τον πολύτιμο χρόνο του σαββατοκύριακου για να εστιάσουμε στη γυμναστική και να αφιερώσουμε λίγο περισσότερο χρόνο στον εαυτό μας;

  • Μιας και ο καιρός επιτρέπει ακόμη τις εξωτερικές δραστηριότητες, μπορούμε να φορέσουμε τα αθλητικά μας παπούτσια και να καλύψουμε μια απόσταση γύρω από το σπίτι μας με περπάτημα αλλά και ήπιο τρέξιμο. Kαλό θα ήταν να χρονομετρήσουμε τη διαδρομή, ώστε να μπορέσουμε να τη διανύσουμε για περίπου 20 συνεχόμενα λεπτά (με 6-7 χλμ. την ώρα). Στην αρχή ξεκινάμε ήπια για 2-3 λεπτά και επιταχύνουμε σταδιακά. Tην Kυριακή μπορούμε να αυξήσουμε λίγο το βαθμό δυσκολίας, διαλέγοντας μεγαλύτερη διαδρομή ή διαστήματα με ανηφόρες.
  • Το ποδήλατο και το σχοινάκι μπορούν να γίνουν οι καλύτεροι φίλοι μας όταν θέλουμε να προπονηθούμε σε ανοιχτό χώρο με καλή διάθεση. Σε περίπτωση που διαθέτουμε ποδήλατο μπορούμε να ξεκινήσουμε με ελεγχόμενες αποστάσεις και περίπου 60-70 στροφές το λεπτό και σταδιακά μέσα στον πρώτο μήνα μπορούμε να επιδοθούμε σε μία ώρα ποδήλατο (30 λεπτά και 30 η επιστροφή). Όσο για το σχοινάκι, μπορούμε να αφιερώσουμε έξυπνα τον χρόνο μας σε μια cardio προπόνηση με στόχο τις δέκα συνεχόμενες αναπηδήσεις (με ψηλά γόνατα και σωστή τεχνική) και διαλλείματα 15 δευτερολέπτων ενδιάμεσα για περίπου 10 λεπτά συνολικά.

Tags: γυμναστική, σαββατοκύριακο, άσκηση, τρέξιμο, ποδήλατο, υγεία, women, health, fitness

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)