FITNESS

Ποιες είναι οι καλύτερες ασκήσεις ενδυνάμωσης για το στήθος

Μυρτώ Τριχείλη


Η περιοχή της πλάτης, του στέρνου και τους στήθους είναι μια περιοχή που συχνά ξεχνάμε να γυμνάσουμε, ή πολλές φορές παραμελούμε να εστιάσουμε για να πετύχουμε ένα σωστό, λειτουργικό και αισθητικό αποτέλεσμα για το σώμα μας. Έχουμε επιλέξει τις πιο εύκολες και γρήγορες ασκήσεις, για να τονώσουμε και να συσφίξουμε τις συγκεκριμένες μυϊκές ομάδες, για καλύτερη απόδοση στα σπορ αλλά και στις καθημερινές μας δραστηριότητες:

1. Παίρνουμε τη θέση για τα γυναικεία push-ups. Τα γόνατα μας είναι λυγισμένα και τα πέλματα των ποδιών μας σταυρώνουν, ενώ ο κορμός είναι καλά τεντωμένος και στηριζόμαστε στις παλάμες των χεριών. Η μόνη διαφορά είναι ότι κάνοντας τα push-ups γυρίζουμε τους αγκώνες παράλληλα με τα πλευρά μας!

2. Ξαπλώνουμε στο στρώμα κρατώντας με τα δυο μας χέρια τα βαράκια ενωμένα ψηλά πάνω από το κεφάλι. Κατεβάζουμε τα χέρια λυγίζοντας τους αγκώνες σε ευθεία με τους ώμους μέχρι να ακουμπήσουν στο έδαφος. Επαναλαμβάνουμε 15 φορές από 3 σετ.

3. Βρισκόμαστε σε όρθια θέση, κρατάμε το λάστιχο γυμναστικής από τις δύο λαβές και το περνάμε πίσω από την πλάτη μας, φέρνοντας τα χέρια μας στην έκταση. Επαναλαμβάνουμε 10 φορές από 2 σετ.

4. Στεκόμαστε όρθιοι και ενώνουμε τις δύο παλάμες μας μπροστά από το στήθος, με τους αγκώνες να “κοιτάζουν” προς τα έξω. Πιέζουμε τις παλάμες μεταξύ τους, όσο πιο δυνατά μπορούμε συνεχόμενα, και μετράμε μέχρι το 12. Xαλαρώνουμε για άλλα 10 δευτερόλεπτα και επαναλαμβάνουμε. Κάνουμε 4 φορές τον ίδιο κύκλο. 


Tags: γυμναστική, άσκηση, gym, fitness, workout, στήθος, γυναίκα, υγεία

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ