FITNESS

Εντατικές ασκήσεις για γραμμωμένη πλάτη σε χρόνο μηδέν!

Μυρτώ Τριχείλη


Μια καλοσχηματισμένη και γυμνασμένη πλάτη, αν παραμερίσουμε για λίγο τον λειτουργικό και σταθεροποιητικό της χαρακτήρα, αποτελεί ένα ιδιαίτερα γοητευτικό σημείο του σώματος για τους άνδρες αλλά και για τις γυναίκες. Οι μύες της πλάτης είναι υπεύθυνοι για τη σωστή στάση της σπονδυλικής μας στήλης και η συστηματική ενδυνάμωση τους με ειδικές ασκήσεις βοηθά στην αποφόρτιση της μέσης και όλων των περιφερειακών σημείων της πλάτης.

Διαλέξαμε για εσάς μια σειρά από εύκολες ασκήσεις, που μπορούν να γίνουν οπουδήποτε και στοχεύουν στην τόνωση της πλάτης και γενικότερα το επάνω μέρος του σώματος:

1. Ξαπλώστε ανάσκελα, κρατήστε ένα βαράκι με τα δύο σας χέρια και τοποθετήστε τα πόδια σας τεντωμένα προς τα πάνω. Σηκώστε το σώμα σας και κατεβάστε αργά τα πόδια και τα χέρια σας μέχρι λίγο πάνω από το πάτωμα. Επιστρέψτε στην αρχική σας θέση και δοκιμάστε 10-12 επαναλήψεις.

2. Στέκεστε σε θέση προβολής με το ένα πόδι μπροστά λυγισμένο και στηρίζετε το ένα σας χέρι στον τετρακέφαλο του μπροστινού ποδιού. Ο κορμός σας θα έχει μια μικρή κλίση προς τα εμπρός, με ίσια τη σπονδυλική σας στήλη και το σας κεφάλι σε ευθεία. Σηκώνετε το βαράκι λυγίζοντας τον αγκώνα σας προς τα πάνω, μέχρι να πλησιάσει τα πλευρά σας. Επαναλάβετε 8-10 φορές.

2. Εστιάζοντας στο επάνω μέρος της πλάτης, πάρτε ένα λάστιχο γυμναστικής και κρατήστε το ψηλά σε θέση ανάτασης. Στη συνέχεια τεντώστε το λάστιχο, κατεβάζοντας και ανοίγοντας τα χέρια σας μέχρι την οριζόντια θέση. Ανεβάστε αργά, ελέγχοντας την κίνηση για περίπου 10-15 φορές.


Tags: γυμναστική, πλάτη, fitness, gym, workout, back, μυς

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ