FITNESS

4 αποτελεσματικοί τρόποι άσκησης για πολυάσχολες γυναίκες

Μυρτώ Τριχείλη


Αν επιθυμείτε ένα καλό ξεκίνημα για την ημέρα σας και ταυτόχρονα τη βελτίωση της ικανότητας του οργανισμού σας να καίει λίπος, θα πρέπει να επιδοθείτε σε μια σειρά μεθόδων άσκησης που ενεργοποιούν γρήγορα το μεταβολισμό σας. Πολύ συχνά οι πολυάσχολες γυναίκες χρειάζονται εύκολες και άμεσες λύσεις για τη μεθοδευμένη καθημερινή τους άσκηση, που θα τις απαλλάξει από την επιλογή τρόπων άσκησης χωρίς αποτέλεσμα. Γι’ αυτό συγκεντρώσαμε μια σειρά μεθόδων άσκησης που θα μας ενεργοποιήσουν και θα λειτουργήσουν καταλυτικά στην ενίσχυση του μυϊκού μας συστήματος ακόμα κι όταν δεν έχουμε πολύ χρόνο:

1. Περπάτημα με κάθε ευκαιρία: Κάντε έναν σύντομο περίπατο γύρω από το τετράγωνο πριν πάτε στη δουλειά σας ή επιστρέφοντας από το γραφείο. Αν είστε από τους τυχερούς ανθρώπου που μένουν κοντά στη δουλειά τους εκμεταλλευτείτε την απόσταση περπατώντας.

2. Καθαριότητα και γυμναστική: Με λίγη επιπλέον προσπάθεια στις δουλειές του σπιτιού θα έχετε την ευκαιρία  να χάσετε πολλές θερμίδες καθαρίζοντας το χώρο με μεθοδικές κινήσεις του σώματος σας και επαναλήψεις.

3. Κάντε ασκήσεις που ευνοούν όλο το σώμα: Όλοι οι μύες δουλεύουν σε ζευγάρια, γι’ αυτό θα πρέπει να εγκαταλείψετε την πεποίθηση ότι ο κάθε μυς λειτουργεί ανεξάρτητα. Κάθε φορά που γυμνάζεστε εστιάστε εξίσου και στην “ανταγωνιστική” ομάδα μυών.

4. Χορός: Βάλτε την αγαπημένη σας μουσική να παίζει και χορέψτε με όλη σας την ενέργεια όταν βρίσκεστε στο σπίτι. Όχι μόνο θα ενισχύσετε το μυϊκό και το καρδιαγγειακό σας σύστημα, αλλά θα βελτιώσετε και τη διάθεση σας.


Tags: γυμναστική, workout, fitness, γυναίκα, strength, every, day

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ