FITNESS

Προπόνηση με λάστιχο για ένα δυνατό μυϊκό σύστημα!

Μυρτώ Τριχείλη


Η προπόνηση με λάστιχο είναι ένα ιδιαίτερα ασφαλές είδος άσκησης, το οποίο χρησιμοποιείται για παραπάνω από έναν αιώνα στον χώρο του fitness. Αρχικά αξιοποιήθηκε ως μέθοδος αποκατάστασης τραυματισμών και στη συνέχεια καθιερώθηκε ως βασικό εργαλείο εκγύμνασης του σώματος στα περισσότερα γυμναστήρια και personal training studios.

Βασισμένο στο χαρακτηριστικό της αντίστασης που δημιουργεί, το λάστιχο αποτελεί έναν από τους πιο απλούς αλλά και αποδοτικούς τρόπους εκγύμνασης, που μπορούμε να εντάξουμε στην καθημερινή μας προπόνηση εύκολα και γρήγορα. Αρκεί να προμηθευτούμε ένα από τα κλασικά είδη ελαστικών ιμάντων σε οποιοδήποτε μαγαζί με είδη γυμναστικής και να επιδοθούμε σε βασικές ασκήσεις που θα ενισχύσουν άμεσα το μυϊκό μας σύστημα:

1. Εκτάσεις ώμων: Περνάμε το λάστιχο κάτω από τα πόδια μας και κρατάμε τις λαβές με τα χέρια τεντωμένα δίπλα στη λεκάνη μας. Εκπνέοντας και κρατώντας ακίνητο τον κορμό μας, ανεβάζουμε αργά τα δύο χέρια ταυτόχρονα μέχρι το ύψος των ώμων και επανερχόμαστε με τον ίδιο ρυθμό στην αρχική μας θέση.

2. Ενδυνάμωση χεριών: Ξαπλώνουμε μπρούμυτα κρατώντας το λάστιχο πίσω από την πλάτη μας. Ανοίγουμε τα χέρια μας και σε σετ των δεκαπέντε επαναλήψεων ανοιγοκλείνουμε τα χέρια μας πάνω από το ύψος του κεφαλιού μας.

3. Προβολές: Τοποθετούμε το λάστιχο κάτω από το δεξί μας πόδι και το φέρνουμε ακριβώς πίσω από τους ώμους μας. Κρατώντας ίσιο τον κορμό μας, λυγίζουμε αργά και τα δύο πόδια μέχρι τα γόνατα να σχηματίσουν ορθή γωνία. Επανερχόμαστε στην όρθια θέση εκπνέοντας και επαναλαμβάνουμε εναλλάξ.


Tags: γυμναστική, άσκηση, fitness, γυναίκα, υγεία, must, gym, health, band, λάστιχο

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ