NEWS

Ο οίκος Balmain αποκαλύπτει το νέο του λογότυπο

Κατρίνα Πίτρακκου


Η παλίρροια που προκάλεσε οίκος Gucci με το ''τρομερό παιδί'' Alessandro Michele να φέρνει ξανά στην επικαιρότητα το διάσημο λογότυπο GG και τα ''it'' girls να το μετατρέπουν σε ''στολή'' οδήγησε πολλούς ιστορικούς οίκους στην απόφαση να επαναφέρουν το ''στίγμα'' τους στις συλλογές τους παρασύροντάς μας σε μια επιστροφή στα 80s. Ο Balmain είναι ο τελευταίος οίκος που ''υποκύπτει'' στην logomania με τον Olivier Rousteing να αποκαλύπτει στη νέα του Pre-Fall συλλογή για το 2019 ένα ''φρέσκο'' λογότυπο μετά από 70 χρόνια.

Σε συνεργασία με το design studio Adulte Adulte, το νέο λογότυπο περιλαμβάνει τα δύο αρχικά του ιδρυτή του οίκου Pierre Balmain που ενώνονται για να σχηματίσουν ένα κομψό και μίνιμαλ ''PB''. Όπως δήλωσε ο Rousteing στόχος του δεν ήταν να ''ακυρώσει'' την παράδοση και να σπάσει τους κανόνες απλά για να τους σπάσει, αλλά να οδηγήσει σε μια νέα εποχή τον οίκο και να συντονιστεί με την εποχή, επικοινωνόντας με ένα παγκόσμιο ακροατήριο.

Γι' αυτό το λόγο, το νέο λογότυπο του οίκου αποτελεί και ένα φόρο τιμής στον ιδρυτή του ''Σε κάθε στάδιο της διαδικασίας, ένιωθα έντονη την ανάγκη να επιστρέφω στις ρίζες μας και να κάνω αναφορά στο θρυλικό σχέδιο που αποκάλυψε ο Pierre Balmain 70 χρόνια πριν''.  

Το νέο logo το συναντάμε ήδη στις ζώνες και τα μπλουζάκια της συλλογής για το επόμενο φθινόπωρο και αναμένεται να φέρει στον οίκο κέρδη 370 εκατομμυρίων δολαρίων το 2019.


Tags: λογότυπο, Balmain

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)