ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ

Σταφίδα: Γνωρίστε το πιο θρεπτικό αποξηραμένο τρόφιμο


  • Λόγω του ότι η σταφίδα είναι πλούσια σε απλά σάκχαρα, θα πρέπει να καταναλώνεται με μέτρο από άτομα με σακχαρώδη διαβήτη.

    Λόγω του ότι η σταφίδα είναι πλούσια σε απλά σάκχαρα, θα πρέπει να καταναλώνεται με μέτρο από άτομα με σακχαρώδη διαβήτη.

1. Eίναι πλούσια σε φυσικά σάκχαρα και αποτελεί μια καλή επιλογή σε περιπτώσεις ατονίας και έλλειψης ενέργειας.

2. Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και η τακτική κατανάλωσή της βοηθά στην αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας.

3. Δεν περιέχει λιπαρά και χοληστερόλη.

4. Παρέχει υψηλή συγκέντρωση σε αντιοξειδωτικά, όπως κατεχίνες, συμβάλλοντας στην πρόληψη καρκίνου ή την επιβράδυνση της προόδου του.

5. Αποτελεί καλή πηγή σιδήρου, που είναι πολύ σημαντικό για την πρόληψη σιδηροπενικής αναιμίας.

6. Περιέχει ασβέστιο, κύριο στοιχείο των οστών, και βόριο, σημαντικό για τη σωστή διαμόρφωση των οστών και την αποτελεσματική απορρόφηση του ασβεστίου.

7. Είναι πλούσια σε κάλιο και η συχνή κατανάλωσή της μπορεί να βοηθήσει στην ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης.

8. Οι σταφίδες μπορούν να προστεθούν στη βρώμη ή μούσλι, στο γιαούρτι, στα δημητριακά για πρωινό, στις σαλάτες, σε κέικ, σε κάποια smoothies, σε πιλάφι και ακόμα σε συνδυασμό με κρεατικά ή πουλερικά.

9. 1 κουταλιά (~18γρ.) σταφίδες προσδίδει περίπου 50 θερμίδες.


Tip!
Πριν προσθέσετε τις σταφίδες σε κάποιο τρόφιμο, πλύντε τις καλά, έτσι ώστε να αφαιρεθεί το θείο και τυχόν μικρές ποσότητες σε χημικές ουσίες!

Προσοχή!
Λόγω του ότι η σταφίδα είναι πλούσια σε απλά σάκχαρα, θα πρέπει να καταναλώνεται με μέτρο από άτομα με σακχαρώδη διαβήτη.


Tags: σταφίδα, beauty, health, ομορφιά, υγεία, διατροφή

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)