ΟΜΟΡΦΙΑ

Η Ελένη Μενεγάκη φοράει και φέτος το Ροζ Βραχιόλι της Estee Lauder

Ιλιάδα Κλάγκου


"Ο καρκίνος του μαστού μάς αφορά όλους. Ας βάλουμε ένα τέλος". #TimeToEndBreastCancer

Αυτό είναι το φετινό μήνυμα που συνοδεύει την Εκστρατεία Ενημέρωσης των Estée Lauder Companies για τον καρκίνο του μαστού, εστιάζοντας στην ανάγκη να δράσουμε δυναμικά όσον αφορά στην πρόληψη, τη διάγνωση και την αντιμετώπιση της νόσου. Και για άλλη μια χρονιά, η Estée Lauder ενώνει τις δυνάμεις της με την Ελένη Μενεγάκη και τον Δούκα Χατζηδούκα, ο οποίος υπογράφει (και) το φετινό ροζ βραχιόλι, το πιο hot αξεσουάρ του μήνα, που φοράμε όλες! 

Το Pink Ribbon Bracelet 2018 είναι φτιαγμένο από μέταλλο και δέρμα, και έχει ως πρωταγωνιστικό στοιχείο τη Ροζ Κορδέλα με έντονες ανάγλυφες ραβδώσεις - σαφής αναφορά στην «Δωρικότητα, στην Λιτότητα αλλά και στην Διαχρονικότητα» των Αρχαίων Μνημείων της Ελλάδας που αποτελούν κορυφαία ορόσημα φωταγώγησης στo πλαίσιo της εκστρατείας. 

Στα πλαίσια της καθιερωμένης, πλέον, ροζ φωταγώγησης μνημείων-συμβόλων σε όλο τον κόσμο, δύο σημαντικότατα μνημεία της Αθήνας, το Ολυμπιειο και η Πύλη του Αδριανού θα "ντυθούν" με ροζ φως την Τετάρτη 24 Οκτωβρίου, υπενθυμίζοντάς μας για μια ακόμη χρονιά, τη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης του καρκίνου του μαστού. 

Η Ελένη Μενεγάκη στο backstage της φωτογράφισης για το Pink Ribbon Bracelet 2018

 

H φετινή εκστρατεία ενημέρωσης των Estée Lauder Companies έχει θέσει ως στόχο την συγκέντρωση $8 εκατομμυρίων σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ περιλαμβάνει μια σειρά από δράσεις που στόχο έχουν να εκπαιδεύσουν, να ενημερώσουν και να εμπνεύσουν. Οι δράσεις περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων:

  • Φωτισμό σημαντικών κτιρίων, μνημείων σε όλο τον κόσμο - μεταξύ των οποίων το Empire State Building, στη Νέα Υόρκη, ο Πύργος του Άιφελ, στο Παρίσι, και το Lotte World Tower, στη Σεούλ με το ροζ χρώμα της καμπάνιας και στόχο την ενημέρωση
  • Ένα κίνημα με κοινωνικό χαρακτήρα για την σύμπραξη όσο το δυνατών περισσότερων στην προσπάθεια για τη δημιουργία ενός κόσμου χωρίς καρκίνο μέσα από το hashtag #TimeToEndBreastCancer και την αναφορά @esteelaudercompanies
  • Διανομή ενημερωτικού υλικού και προσφορά της ροζ κορδέλας σε όλα τα σημεία πώλησης προϊόντων Estée Lauder παγκοσμίως
  • Κινητοποίηση των 46.000 εργαζομένων στην εταιρία σε όλο τον κόσμο για να μοιραστούν το μήνυμα της καμπάνιας
  • Στην Ελλάδα συγκεντρώνονται χρήματα μέσω φιλανθρωπικών δράσεων για την Επιστημονική Μαστολογική Εταιρεία Ιάση Στήριξη (Ε.Μ.Ε.Ι.Σ), αλλά και μέσω του συλλεκτικού pink ribbon bracelet, σχεδιασμένο από τον Dukas, που διατίθεται στα σημεία πώλησης Estee Lauder, αλλά και σε επιλεγμένα φαρμακεία από το δίκτυο της Darphin.

 

Φέτος, το κίνημα είναι πιο ισχυρό από ποτέ, με ένα μήνυμα, που δεν θα μπορούσε να είναι πιο απλό:

It’s “Time to End Breast Cancer.”

 

Info:

Τα ροζ βραχιόλα διατίθενται ολόκληρο τον Οκτώβριο στη συμβολική τιμή των 10,50 ευρώ, από τα σημεία πώλησης των προϊόντων Estée Lauder σε όλη την Ελλάδα, αλλά και από το site esteelauder.gr.

 

 

 


Tags: ΕΛΕΝΗ ΜΕΝΕΓΑΚΗ, ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΤΟΥ ΜΑΣΤΟΥ, ΡΟΖ ΒΡΑΧΙΟΛΙ, ΡΟΖ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ, ESTEE LAUDER, ΔΟΥΚΑΣ ΧΑΤΖΗΔΟΥΚΑΣ