ΟΜΟΡΦΙΑ

NYFW: Anti-Unicorn hair στο show του Marc Jacobs

Ιλιάδα Κλάγκου


Κάθε φορά που κάθομαι μπροστά στο laptop μελετώντας τα beauty looks από τις Εβδομάδες Μόδας νιώθω μια μικρή ζήλια που δεν ήμουν εκεί, στο backstage, να μην χάνω ούτε δευτερόλεπτο από την δημιουργική δράση όλων αυτών των κορυφαίων makeup artists και hairstylists. Ομολογώ πως αυτή τη φορά, βλέποντας τα shows των Rodarte, Anna Sui και του Marc Jacobs για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019, αυτό το τσίμπημα της ζήλιας έγινε πιο έντονο - θεωρώ πως τα beauty looks που ανέβηκαν σε αυτά τα catwalks ήταν από τα πιο ενδιαφέροντα, creative και αισθητικά άρτια που έχουμε δει ποτέ. 

Μετά, λοιπόν, τα ξωτικά του οίκου Rodarte και τα sunset pigments που η Pat Mc Grath μεταμόρφωσε σε αέρινα "πέπλα" πάνω στα πρόσωπα των μοντέλων της Anna Sui, ήρθε ο Marc Jacobs με μια αλλιώτικη πρόταση: αυτή που θέλει το χρώμα των μαλλιών matchy matchy με το χρώμα των ρούχων που φόρεσε κάθε ένα από τα 37 μοντέλα του show του - και μάλιστα, σε μια vintage παστέλ απόδοση χρώματος. 

Την επιθυμία του genius σχεδιαστή ανέλαβε να κάνει πραγματικότητα ο κορυφαίος color expert και Global Color Creative Director της Redken, Josh Wood, ο οποίος βάφτισε την ιδέα "Anti-Unicorn hair" και εξήγησε: "Το χρώμα εδώ δεν είναι εξωστρεφές ή τολμηρό, είναι ραφιναρισμένο". Ουσιαστικά, όπως είπε στο σχετικό ρεπορτάζ του allure, πρόκειται "για μεταλλικά παστέλ, που επιτρέπουν σε κάθε γυναίκα να δοκιμάσει αυτή την τάση με τα fun χρώματα στα μαλλιά". Επιπλέον, η αίσθηση που ο Marc Jacobs θέλησε να βγαίνει από αυτά τα hair colors ήταν πως "έχουν ιστορία, είναι κάπως "φθαρμένα", όπως είπε ο Josh Wood. "Έχουμε πράσινο-ασημί, μπλε-τυρκουάζ και λευκό του χαρτιού, όμως έχουμε και πολύ έντονα κόκκινα και μπλε-μαύρα, όμως ακόμα και χρώματα που ανήκουν στην ίδια ομάδα δεν μοιάζουν μεταξύ τους. Κάθε κορίτσι έχει το δικό του μοναδικό χρώμα", συμπλήρωσε ο top hair colorist. 

 

Ένα μικρό hair salon στήθηκε μέσα στο studio του Marc Jacobs όπου 3 μέρες πριν το show τα μοντέλα πήγαιναν για fitting και μετά για bleaching, το πρώτο βήμα στην αλλαγή του χρώματος των μαλλιών τους. Όπως εξήγησε ο Josh Wood στη Vogue, σε κάθε μοντέλο δημιούργησαν μια μεταλλική βάση και από πάνω πέρασαν vintage παστέλ χρώματα (συγκεκριμένα τα EQ Pastel και City Beats της Redken) - δεν υπήρξε κεφάλι που να μην πήρε την έγκριση του ίδιου του σχεδιαστή, ο οποίος όπως είπε ο Wood "αντιλαμβάνεται το χρώμα με μια υπερ-ευαισθησία". Την ημέρα του show, πέρασαν στα μαλλιά των μοντέλων toners για να τελειοποιήσουν το αποτέλεσμα, πριν αναλάβει δράση ο hair stylist Guido Palau με την ομάδα του, οι οποίοι δημιούργησαν εντυπωσιακά bouffants, σινιόν και στριφτά ponytails (κοινός παρονομαστής στα χτενίσματα, το οβάλ σχήμα "αυγού" που δημιουργούσε ο καλοδουλεμένος όγκος στην κορυφή) με σαφείς αναφορές στα '60s, ενώ είδαμε και κάποια buzz cuts (κουρέματα "με την ψιλή"). 

 

Στο μακιγιάζ η Diane Kendall ακολούθησε την ίδια γραμμή στα χρώματα αλλά με ήσυχη απόδοση ώστε να ισορροπήσει την εντυπωσιακή εικόνα των μαλλιών. "Ο Marc μάς έδειξε πολλές παλιές φωτογραφίες, εξώφυλλα περιοδικών από τα '50s" είπε η διάσημη makeup artist. "Όμως απλώνοντας μια πολύ διάφανη στρώση χρώματος μέχρι ψηλά στο φρύδι, δίνεις μια πιο μοντέρνα αίσθηση σε ένα στοιχείο-αναφορά στα '50s". 

Το περίγραμμα των ματιών τονίστηκε με μαύρες ή καφέ αποχρώσεις του Fineliner Ultra-Skinny Gel Eye Crayon Eyeliner, οι βλεφαρίδες τονίστηκαν με τη μάσκαρα Velvet Noir Major Volume Mascara και στη συνέχεια προετοιμάστηκαν με το ίδιο makeup που χρησιμοποιήθηκε και στο υπόλοιπο πρόσωπο (όλα από τη σειρά μακιγιάζ Marc Jacobs Beauty), ώστε να "κλειδώσουν" πάνω του τα pigments σε σκόνη που έδωσαν αυτή την αέρινη αίσθηση χρώματος στα μάτια. Η Diane Kendall προτίμησε να μην χρησιμοποιήσει καθόλου blush ούτε κραγιόν και περιορίστηκε σε ένα διάφανο gloss για λάμψη ώστε όλη η προσοχή να επικεντρώνεται από τα μάτια και πάνω. 

Στη συνέντευξη που έδωσε η δημιουργική ομάδα στις beauty editors πριν το show , ο Guido Palau είπε: "Ξέρω πως η επόμενη ερώτησή σας θα είναι: και πώς μπορούμε να κάνουμε αυτά τα χτενίσματα μόνες μας; Θα σάς απαντήσω: Δεν μπορείτε! Και αυτό δεν είναι κακό, γιατί μέσα από αυτά τα looks θέλουμε να δώσουμε μια αίσθηση ονείρου, είναι η φαντασία στη μόδα, πράγματα που είναι τόσο σημαντικά για όλους: τα όνειρα και η φαντασία". 

 

 


Tags: ΜΑΛΛΙΑ, ΧΡΩΜΑ, MARC JACOBS, ΑΝΟΙΞΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2019, ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΟΔΑΣ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ, NEW YORK FASHION WEEK, S/S 2019, HAIR COLOR

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)