CULTURE

Ποιοι κρύβονται πίσω από τις «ξύλινες ιστορίες»;

Γαβριέλα Αγησιλάου


  • Ο Στέλιος Πάντζιαρος και ο Ανδρέας Τσαππαρίλας μοιράζονται μαζί μας τις δικές τους ιστορίες από ξύλο.

    Ο Στέλιος Πάντζιαρος και ο Ανδρέας Τσαππαρίλας μοιράζονται μαζί μας τις δικές τους ιστορίες από ξύλο.

Έχουν καταφέρει να κερδίσουν μια θέση στην καρδιά των γυναικών και συνοδεύουν τις σημαντικές τους εμφανίσεις. Ο Στέλιος Πάντζιαρος και ο Ανδρέας Τσαππαρίλας μοιράζονται μαζί μας τις δικές τους ιστορίες από ξύλο.

Οι σπουδές σας έχουν σχέση με αυτό που κάνετε αυτή τη στιγμή;
Όχι, οι εγκύκλιες σπουδές μας δεν ταυτίζονται με τον χώρο της μόδας. Προερχόμαστε και οι δύο από το πολυτεχνείο. Ο Αντρέας τέλειωσε μηχανολόγος μηχανικός στο Πανεπιστήμιο Πατρών και ο Στέλιος τελείωσε πολιτικός μηχανικός στο ΑΠΘ.

Τι σας οδήγησε τότε να ασχοληθείτε με τον σχεδιασμό και την κατασκευή ξύλινων τσαντών;
Αρχικά θέλαμε και οι δύο να ασχοληθούμε με το αντικείμενο των σπουδών μας, αλλά η συγκυρία, η κρίση δηλαδή και η συνεπακόλουθη ανεργία, μας οδήγησε να στραφούμε σε εναλλακτικούς τρόπους δημιουργίας και εξεύρεσης εισοδήματος.

Από πού και πότε προέκυψε ιδέα;
Η ιδέα προέκυψε ξεκάθαρα... από αστείο. Αφού περάσαμε και οι δύο από διάφορα επαγγέλματα αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε κάτι δικό μας. Ακολούθως σκεφτήκαμε κάτι στο οποίο θα είχαμε εύκολη πρόσβαση και πόρους. Ο πατέρας του Στέλιου ασχολείται επαγγελματικά με την επιπλοποιία και τις ξύλινες κατασκευές τα τελευταία 40 χρόνια, έτσι η εμπειρία, η τεχνογνωσία και η παραχώρηση του εργαστηρίου του υπήρξαν καθοριστικοί παράγοντες στην απόφασή μας να ασχοληθούμε με τον σχεδιασμό και την κατασκευή ξύλινων τσαντών και αξεσουάρ.

Το όνομα Wood Experience από πού προέκυψε;
Με τη λέξη experience θέλαμε να προσδώσουμε μια νέα εμπειρία του ξύλου μέσα από κάποιους νέους συμβολισμούς και κάποιες νέες εφαρμογές του, που δεν έχουν να κάνουν αποκλειστικά με την κατασκευή επίπλων και διαφόρων κατασκευών, εντάσσοντάς το παράλληλα και στη βιομηχανία της μόδας. Επίσης, η λέξη experience παραπέμπει στην εμπειρία και στην τεχνογνωσία που μεταφέρεται από γενιά σε γενιά, όπως και στην περίπτωσή μας. Τέλος, το ακρωνύμιο WE (Wood Experience) εκβάλλει και σε μια ομαδικότητα η οποία μας διακατέχει.

Ποια διαδικασία ακολουθείτε για την κατασκευή μιας ξύλινης τσάντας;
Για την κατασκευή των τσαντών μας, το σημαντικότερο είναι η προσεγμένη επιλογή και διαλογή των πρώτων υλών μας, που είναι το ξύλο και το δέρμα. Στη συνέχεια ξεκινάμε με την επεξεργασία του ξύλου, η οποία είναι μια χρονοβόρα χειρωνακτική διαδικασία, έτσι ώστε το ξύλο να πάρει τη μορφή που θέλουμε να δώσουμε στην τσάντα. Μετά τη βαφή και την εφαρμογή διάφορων συντηρητικών στο ξύλο, ακολουθεί η κοπή και το ράψιμο του δέρματος. Η όλη διαδικασία μάς παίρνει περίπου 3-4 μέρες.

Πόσο βαριά είναι μία ξύλινη τσάντα;
Έχει περίπου το ίδιο βάρος με μια συνηθισμένη βραδινή τσάντα.
Επικεντρώνεστε μόνο στην κατασκευή ξύλινων τσαντών;
Εκτός από τις ξύλινες τσάντες ασχολούμαστε και με την κατασκευή διάφορων ξύλινων αξεσουάρ, όπως τα σουβέρ, τα βραχιόλια και τα μικρά τσαντάκια.

Τα σχέδια είναι συγκεκριμένα ή φτιάχνετε και custom made κομμάτια;
Έχουμε συγκεκριμένη γραμμή αλλά σε κάθε περίπτωση όταν μας ζητηθεί κάτι ιδιαίτερο το βλέπουμε σαν μια πρόκληση, την οποία ανυπομονούμε να φέρουμε εις πέρας.

Πώς αντιλαμβάνεστε το τι θέλουν οι γυναίκες;
Δεν είμαστε σε θέση να αντιληφθούμε πλήρως τι θέλουν οι γυναίκες, απλά μέσα από διαρκή έρευνα και παρακολούθηση της αγοράς προσπαθούμε να πράττουμε ανάλογα με τις ποικίλες νέες τάσεις. Αυτό είναι και επαγγελματισμός. Το μόνο που έχουμε ως αρχή, είναι η διαχρονικότητα και η μοναδικότητα των προϊόντων μας. Εξού και το «stylish, unique, timeless».

Δεν σας φόβισε το γεγονός ότι ξεκινήσατε την επιχείρησή σας σε περίοδο κρίσης; Ή η κρίση αποτέλεσε κινητήρια δύναμή σας;
Η κρίση σε αυτό το πρότζεκτ έχει διττό χαρακτήρα. Σε ένα πρώτο επίπεδο αποτέλεσε κινητήρια δύναμη δημιουργίας, σε ένα δεύτερο επίπεδο όμως δυσχεραίνει την ανταπόκριση του κοινού προς τα προϊόντα μας. Ειδικότερα όταν κυριαρχεί πλέον η ποσότητα αντί της ποιότητας.

Αν και δεν βρίσκεστε πολλά χρόνια στον χώρο ο κόσμος σας εμπιστεύεται και το brand σας έχει αναγνωριστεί. Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας;
Η αναγνωρισιμότητα του brand μας και η εμπιστοσύνη που μας δείχνουν οι γυναίκες αντλείται φυσικά από τη μοναδική ποιότητα που έχουν τα προϊόντα μας. Η αμεσότητα, η οικειότητα και η απλότητα στην επικοινωνία μας, είναι επιπρόσθετοι παράγοντες επιτυχίας.

Πώς νιώθετε κάθε φορά που βλέπετε μια γυναίκα να κρατάει ένα από τα δημιουργήματά σας;
Κάθε φορά που βλέπουμε μια γυναίκα να κρατά ένα προϊόν μας νιώθουμε ομολογουμένως τους κόπους μας να ανταμείβονται, είναι μια ώθηση να συνεχίσουμε.

Σε μικρό χρονικό διάστημα το Wood Experience έχει γίνει γνωστό και στην Ελλάδα. Μιλήστε μας γι’ αυτό.
Από την αρχή θεωρήσαμε την αγορά της Κύπρου και της Ελλάδας ενιαία, ως εκ τούτου κάναμε παράλληλη προώθηση των προϊόντων μας και στις δύο χώρες, και ως άμεσο επακόλουθο ήταν η αναγνώριση και από το ελλαδικό κοινό.

Η συνεργασία σας υπήρξε η αφορμή για τη δημιουργία της φιλίας σας ή υπήρχε από πριν;
Η φιλία μας υφίσταται εδώ και πολλά χρόνια, από την αρχή των φοιτητικών μας χρόνων. Μετέπειτα προέκυψε η επαγγελματική μας συνεργασία.

Ποια ήταν η πιο έντονη στιγμή στη μέχρι τώρα πορεία σας;
Υπήρξαν πολλές έντονες στιγμές, αλλά μία από αυτές και ίσως η πιο έντονη ήταν όταν φτάσαμε στην τελειοποίηση του προϊόντος μας, η οποία ήταν και η στιγμή που πιστέψαμε σε αυτό.

Γιατί να σας εμπιστευθεί και να σας επιλέξει μία γυναίκα;
Η εμπιστοσύνη και η επιτυχία δεν είναι αυτοσκοπός. Αυτοσκοπός μας είναι η ικανοποίηση των αναγκών των πελατών μας που προηγείται των άλλων δύο. Αυτή η ικανοποίηση αντλείται από τη μοναδικότητα που παρέχουν οι WE bags, η οποία αντανακλάται στις ίδιες τις γυναίκες που τις φορούν.

Οι τιμές είναι προσιτές;
Οι τιμές ανταποκρίνονται πλήρως στην ποιότητα και στη μοναδικότητα του προϊόντος.

Από πού μπορεί κάποιος να προμηθευτεί τις τσάντες σας;
O καθένας μπορεί να μας ακολουθήσει με την επωνυμία «Wood Experience» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπου και μπορούν να παραγγείλουν τις τσάντες μας. Επίσης βρίσκονται και σε επιλεγμένα καταστήματα στην Κύπρο.

Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια;
Στα μελλοντικά μας σχέδια είναι η προώθηση των προϊόντων μας στη διεθνή αγορά και η καθιέρωση του brand μας στον χώρο.

INFO
WOOD.EXPERIENCE ΣΕ INSTAGRAM ΚΑΙ FACEBOOK


Tags: Στέλιος Πάντζιαρος, Ανδρέας Τσαππαρίλας, ιστορίες, ξύλο, τσάντες, WE, Wood Experience, πρόσωπα, Κύπρος, αγορά

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)