FITNESS

Βγείτε για τρέξιμο και καρπωθείτε τα οφέλη του στην υγεία και στο σώμα!

Μυρτώ Τριχείλη


Εάν ψάχνετε τη μορφή άσκησης που σας ταιριάζει, δοκιμάστε το τρέξιμο! Σε χαλαρό ρυθμό ή με περισσότερη ένταση, το τρέξιμο θα γίνει ο σύμμαχος σας στο σώμα αλλά και στη γενικότερη υγεία σας. Δείτε ορισμένους λόγους που θα σας πείσουν να βρείτε το αγαπημένο σας μέρος, στη φύση ή στο γήπεδο και να αρχίσετε να τρέχετε:

  • Πέρα από την καύση θερμίδων, το τρέξιμο είναι σημαντικό για το χτίσιμο ισχυρών και υγιών οστών και επιβραδύνει την οστική απώλεια. Επιπλέον, απομακρύνει τα συμπτώματα της αρθρίτιδας.
  • Παρόλο που είναι άνοιξη, η γρίπη δεν σταματά να μας χτυπά την πόρτα. Το τρέξιμο και ειδικά η μέτρια ποσότητα άσκησης έχει αποδειχθεί ότι ενισχύει την ικανότητα του ανοσοποιητικού να αποφεύγει τους ιούς.
  • Μπορεί ενδεχομένως να σκεφτείτε ότι το τρέξιμο θα σας εξαντλήσει μετά από μια μεγάλη μέρα. Αντίθετα η άσκηση χρησιμεύει στο να αποκτήσετε περισσότερη ενέργεια, ίσως ακόμα καλύτερα και από έναν σύντομο ύπνο.
  • Επίσημη μελέτη του Πανεπιστημίου της Αριζόνα διαπίστωσε ότι το πρωινό τρέξιμο μπορεί να αναζωογονήσει τους νευρώνες του εγκεφάλου. Επίσης, όσοι τρέχουν συστηματικά έχουν λιγότερες πιθανότητες να εκδηλώσουν άνοια στη ζωή τους.

Tip: Είτε για μικρές αποστάσεις, είτε για αρκετά χιλιόμετρα, η σωστή διατροφή και η ενυδάτωση είναι ο το "κλειδί" για να πετύχετε τις καλύτερες δυνατές επιδόσεις και να επωφεληθείτε στον μέγιστο βαθμό από τη σωματική δραστηριότητα.


Tags: τρέξιμο, άσκηση, γυναίκα, σώμα, workout, body, strong, fitness, health, tips

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)