ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ

3 απλά βήματα για να αποτοξινωθείτε από τις πασχαλινές ''ατασθαλίες''


Το Πάσχα πέρασε και το σώμα μας είναι ακόμα έντονα επηρεασμένο από τις διατροφικές "ατασθαλίες" των γιορτών. Στοχεύουμε, λοιπόν, στην αποτοξίνωση, μια διαδικασία κατά την οποία αφαιρούνται οι συσσωρευμένες τοξίνες στο σώμα μας μέσα από αλλαγές κυρίως στον τρόπο διατροφής μας. Ώρα να επανέλθουμε σε μια πιο ομαλή δίαιτα, για να νιώθουμε καλύτερα και πιο ανανεωμένες, ακολουθώντας τα παρακάτω απλά βήματα:

1. Προσπαθήστε να περιορίσετε τα συστατικά που απαρτίζουν "μαύρη λίστα", δηλαδή το αλκοόλ, τον καφέ, τα τσιγάρα, την επεξεργασμένη ζάχαρη και τα κορεσμένα λίπη, που λειτουργούν σαν τοξίνες και που εμποδίζουν το σώμα σας να ανακτήσει δυνάμεις.

2. Φροντίστε να ενυδατώνετε συχνά τον οργανισμό σας. Αν πίνετε καθημερινά λιγότερο από ένα λίτρο νερό, ξεκινήστε αυξάνοντας την ποσότητα στο 1,5 λίτρο. Προσπαθήστε να πίνετε έναν φυσικό χυμό την ημέρα και 1-2 φλιτζάνια τσάι του βουνού.

3. Προσπαθήστε τις ημέρες που ακολουθούν να συμπεριλάβετε στα γεύματα σας λαχανικά και φρούτα που θα σας χορτάσουν και θα σας εφοδιάσουν με τα απαραίτητα συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός σας, χωρίς πολλές θερμίδες. Ποιά είναι αυτά;

  • Λαχανικά: Στα οποία περιλαμβάνεται η ουσία αλλικίνη, όπως κρεμμύδια, σκόρδο, σχοινόπρασο και πράσα
  • Και άλλα πράσινα λαχανικά: Μπρόκολο, λαχανάκια Βρυξελλών, κινεζικό λάχανο (bok choy), λάχανο, κουνουπίδι, λάχανο kale, ραπανάκια, χρένο, σέλινο, αγγούρι και σπανάκι
  • Φρούτα: Αβοκάντο, βακκίνια, βατόμουρα, μήλα, αχλάδια, γκρέιπφρουτ, λεμόνια, πορτοκάλια και φλούδες εσπεριδοειδών

Tags: διατροφή, γυναίκα, ομορφιά, υγεία, συμβουλές, tips, woman, health, food, easter, vacations

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)