FITNESS

Με αυτές τις ασκήσεις push-ups θα δυναμώσετε ολόκληρο το σώμα σας!


Τα push-ups είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές ασκήσεις για το σώμα σας και γι’ αυτό καλό θα ήταν να τις κάνετε ακόμα κι αν δεν πηγαίνετε γυμναστήριο. Σας βοηθάνε να δουλέψετε το στήθος, τους ώμους, τους τρικέφαλους και τον κορμό, δίνοντας στο επάνω μέρος του σώματος σου τη δύναμη και τη γράμμωση που χρειάζεστε χωρίς να χρειαστεί να κάνεις βάρη. Προετοιμαστείτε, λοιπόν, για το καλοκαίρι με αυτές τις εναλλακτικές εκδοχές των push-ups για να «φτιάξετε» το σώμα σας πριν βγείτε στην παραλία:

1. Push-ups σε ανοιχτή θέση

Πάρτε την κλασσική θέση για τα push-ups αλλά αυτή τη φορά ανοίξτε τις παλάμες σας λίγο πιο έξω από τους ώμους σας. Αυτό θα επιβαρύνει το στήθος περισσότερο κατά την άσκηση, αποφορτίζοντας ένα ποσοστό της έντασης από τους τρικέφαλους και τους ώμους.

2. Διαμάντι push-ups

Τοποθετήστε τα χέρια σας μαζί ώστε να σχηματίζουν ένα διαμάντι. Αυτή η άσκηση ενεργοποιεί και βοηθάει την ενδυνάμωση των τρικέφαλων. Τα "diamond push-ups" είναι ένα πιο εξελιγμένο είδος άσκησης από τα κανονικά push-ups αφού πρέπει να στηριχθείτε περισσότερο στους ώμους και τους τρικέφαλους σας και λιγότερο στους θωρακικούς μυς. Είναι σημαντικό να διατηρήσετε τα χέρια σας κάτω από το σώμα, με τους αγκώνες σας να μένουν κοντά στον κορμό σε όλη τη διάρκεια των ασκήσεων για να ενεργοποιήσετε τους ώμους σας.

3. Κατακλινείς κάμψεις

Τοποθετώντας τα πόδια σας σε μια ψηλότερη θέση από το κεφάλι εκτελείτε βαθύτερα push-ups, τα οποία δουλεύουν περισσότερο το στήθος, τους ώμους και την πλάτη. Όταν αποκτήσετε μια σχετική ευκολία με αυτή την παραλλαγή κάμψεων, προσπαθήστε να δυσκολέψετε την άσκηση, τοποθετώντας τα πόδια σας πάνω σε μια μπάλα γυμναστικής. Η αστάθεια, θα σας βοηθήσει να ισχυροποιήσετε και τους μυς των ποδιών σας.


Tags: γυμναστήριo, ασκήσεις, γυναίκα, σώμα, pushups, workout, body, strong, fitness, tips

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)