FITNESS

Foam Roller: Αποχαιρετήστε τους σφιγμένους μυς με αυτό το super εργαλείο...

Μυρτώ Τριχείλη


Το γνωστό σε πολλούς από εμάς αξεσουάρ γυμναστικής "foam roller" ή αλλιώς κύλινδρος ισορροπίας είναι μια εξαιρετική επιλογή για βαθύτερο μασάζ στους μυς. Είναι κατάλληλο για όλες τις μυϊκές ομάδες, βοηθώντας στην πλήρη αποκατάσταση της κινητικότητας τους και προσφέροντας ανακούφιση στον πόνο.

Η συχνή χρήση του foam roller μπορεί να βελτιώσει την ευελιξία των ισχίων και την ισορροπία σας, να περιορίσει το αίσθημα της κόπωσης από την άσκηση και να μειώσει τις πιθανότητες τραυματισμού σας. Θα το βρείτε σε διάφορα σχήματα και μεγέθη και μπορεί να είναι σκληρό ή πιο μαλακό, για να επιλέξετε αυτό που ταιριάζει στις ανάγκες σας. Παρακάτω θα βρείτε δύο χρήσιμους τρόπους να αξιοποιήσετε αυτό το "έξυπνο" απόκτημα, που θα ενισχύσει το μυοσκελετικό σας σύστημα:

1. Για τους τετρακέφαλους: Ξεκινήστε σε θέση σανίδα με τον κύλινδρο κάτω από τα γόνατα. Τοποθετήστε τους αγκώνες σας κάτω από τους ώμους σας και ακουμπήστε τα δάχτυλα των ποδιών σας κάτω. Σπρώξτε μαλακά με τα δάχτυλα των ποδιών σας για να μετατοπίσετε το σώμα σας προς τα εμπρός.

2. Για τους γλουτούς: Καθίστε πάνω στο foam roller, σταυρώστε το αριστερό σας γόνατο, ακουμπώντας τον αστράγαλό σας πάνω στο δεξί πόδι σας και τοποθετήστε το αριστερό σας χέρι στο έδαφος πίσω από τους γοφούς σας για υποστήριξη. Ρίξτε το βάρος σας στον αριστερό σας γλουτό. Κυλήστε προς τα εμπρός και πίσω κατά μήκος του κυλίνδρου για να χαλαρώσετε τους γλουτούς και τους γοφούς σας.


Tags: εργαλείο, γυμναστική, γυναίκα, woman, must, fitness, tips, foam, roller, use, gym

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)