CULTURE

O Tommy Hilfiger κερδίζει το βραβείο «Καλύτερης Καταναλωτικής Εμπειρίας»


Ο Tommy Hilfiger έλαβε το βραβείο «Καλύτερης Καταναλωτικής Εμπειρίας μέσα σε κατάστημα» για το TOMMYNOW runway show αλλά και για τις παγκόσμιες πλατφόρμες για τα μέσα ενημέρωσης που σχεδίασε για το Φθινόπωρο/Χειμώνα 2016 στα Βραβεία του Παγκόσμιου Συνέδριου Λιανεμπορίου στο Ντουμπάι στις 6 Απριλίου 2017.

«Οι καταναλωτές μας βρίσκονται στο επίκεντρο όλων όσων κάνουμε», δήλωσε ο Tommy Hilfiger. «Το concept TOMMYNOW βασίζεται στην 30 ετών κληρονομιά μας και στον εκδημοκρατισμό της μόδας και αφορά τη συμμετοχικότητα, συνδυάζοντας την πασαρέλα με την ψυχαγωγία, γιορτάζοντας την ποπ κουλτούρα, και συνδέοντας τους παγκόσμιους καταναλωτές με απρόσμενες εμπειρίες μόδας».

Συνδυάζοντας μια δημόσια πασαρέλα με την πρώτη συνεργασία του Tommy Hilfiger και της Gigi Hadid για τη δημιουργία της capsule συλλογής, το «Tommy Pier» για το Φθινόπωρο του 2016 ήταν ανοικτό για το κοινό και περιελάμβανε παιχνίδια λούνα παρκ, καρναβαλικά παιχνίδια, καθώς και καλεσμένους από ένα εκλεκτικό μείγμα από χοντρέμπορους, όλα εμπνευσμένα από το TommyXGigi.

Μετά την επιτυχία της εμπειρίας του «Tommy Pier» για το Φθινόπωρο 2016 στη Νέα Υόρκη, το concept TOMMYNOW επαναλήφθηκε στην Venice Beach στο Λος Άντζελες για την Άνοιξη 2017. Το ‘TOMMYLAND’ ήταν εμπνευσμένο από φεστιβαλικές παραστάσεις και πραγματοποιήθηκε στις 8 Φεβρουαρίου 2017.

 


Tags: Tommy Hilfiger, brand, βραβείο