CULTURE

Σήμερα ο οίκος Louis Vuitton ''τηρεί την υπόσχεσή του'' στην Unicef

Κατρίνα Πίτρακκου


  • Ο γαλλικός οίκος εγκαινιάζει σήμερα την καμπάνια #MakeAPromise σε 460 μπουτίκ.

    Ο γαλλικός οίκος εγκαινιάζει σήμερα την καμπάνια #MakeAPromise σε 460 μπουτίκ.

Σήμερα ο οίκος Louis Vuitton έχει ακόμα ένα λόγο για να νιώθει υπερήφανος. Μετά την περσινή συνεργασία του με την Unicef, στα πλαίσια του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης κατά την οποία κατάφερε να συγκεντρώσει $2.5 εκατομμύρια δολάρια από τον Ιανουάριο του 2016 εγκαινιάζει και αυτή τη χρονιά το πρόγραμμα #makeapromise σε 460 μπουτίκ παγκοσμίως.

Το ιστορικό fashion house μας καλεί να ''σπάσουμε'' την πιστωτική μας κάρτα αυτή τη φορά για καλό σκοπό, αφού μέρος των εσόδων (συγκεκριμένα $200 από κάθε πώληση) από την special edition συλλογή Silver Lockit θα διατεθούν στην Unicef, τον διεθνή μη κερδοσκοπικό οργανισμό που στηρίζει παιδιά τα οποία είναι εκτεθειμένα σε πολέμους, αρρώστιες και φυσικές καταστροφές, καθώς και σε καταστάσεις που θέτουν τη ζωή τους σε κίνδυνο σε 190 χώρες και πολιτείες.

Για να ενισχύσει την ενημέρωση γύρω από την καμπάνια ο οίκος καλεί όλο τον κόσμο, καταναλωτές και μη, να κάνει μια υπόσχεση σταυρώνοντας τα δύο του δάχτυλα και να μοιραστεί τη φωτογραφία του στα social media με το hashtag #makeapromise. 


Tags: Louis Vuitton, Make A Promise, Unicef