ΥΓΕΙΑ

4 βήματα όταν αντιμετωπίζετε μια μέρα με πολύ άγχος


Αν περνάτε μια έντονη εβδομάδα γεμάτη πίεση και στρες, είναι καλό να δημιουργήσετε θεραπευτικές άμυνες που θα σας βοηθήσουν να ξεπεράσετε τις εύθραυστες στιγμές. Μπορεί κάποιες από τις παρακάτω λύσεις να φαίνονται αναποτελεσματικές και ανιαρές, η αλήθεια είναι όμως πως “οι δύσκολοι καιροί χρήζουν απεγνωσμένων μέτρων”. Αν αντιμετωπίζετε τις καταστάσεις με λίγο περισσότερο χιούμορ, αυθορμητισμό και φαντασία, ίσως οι μέρες με πολύ στρες περάσουν λίγο πιο ανώδυνα:

1. Αιθέρια έλαια όπως το ρωμαϊκό χαμομήλι και το νερολί από τον ανθό της Νεραντζιάς (καταπραΰνει τα νεύρα του σώματος) μπορούν εύκολα να σας χαλαρώσουν σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης.

2. Προσθέστε στη διατροφή σας τρόφιμα που μειώνουν το στρες, όπως μια χούφτα βασιλικό, μια πρέζα ginseng, ή λίγη σκόνη από το φαρμακευτικό φυτό maca και απολαύστε μια πιο ήρεμη εκδοχή του εαυτού σας.

3. Περνώντας μια ώρα μακριά από το τηλέφωνο σας, ακολουθήστε μια σειρά από διατάσεις yoga και ασκήσεις αναπνοής και αφήστε μυαλό και σώμα να χαλαρώσουν σταδιακά πάνω στο mat.

4. Καταπολεμήστε το συσσωρευμένο στρες κάνοντας πράγματα που σας φαίνονται λιγότερο σημαντικά. Βγείτε έξω με φίλους, παρακολουθήστε μια κωμωδία, απολαύστε μια βραδιά με λίγο κρασί και λιχουδιές, που συχνά απαγορεύετε στον εαυτό σας.


Tags: άγχος, stress, μέρα, δύσκολη, ψυχολογία, υγεία, health, metnal, body, relax

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)