FITNESS

Εντατικές ασκήσεις για έναν όμορφο και μακρύ λαιμό

Μυρτώ Τριχείλη


Μπορεί συχνά να απασχολούμαστε με τα πιο "σημαντικά" και εμφανή σημεία γράμμωσης στο σώμα, η σωστή ισορροπία της σπονδυλικής στήλης όμως και η βελτίωση της στάσης μας γίνονται με τις ασκήσεις ευθυγράμμισης και ενδυνάμωσης του λαιμού μας. Σας προτείνουμε μικρές καθημερινές κινήσεις και έξυπνα τρικ για την ενίσχυση των μυών και για τη διατήρηση του σφιχτού δέρματος γύρω από την περιοχή του λαιμού:

1. Ξαπλώστε στο κρεβάτι ανάσκελα, με το κεφάλι σας εκτός κρεβατιού. Φέρτε σιγά το σαγόνι σας προς τα πάνω, όσο πιο κοντά μπορείτε στο λαιμό σας. Κρατήστε το εκεί μετρώντας μέχρι το 10. Χαλαρώστε, αφήστε και πάλι το κεφάλι σας ελεύθερο και επαναλάβετε 5 φορές.

2. Σε καθιστή και άνετη θέση, με την πλάτη σας ίσια γέρνετε το κεφάλι προς τη μία πλευρά. Κρατήστε το χέρι σας πάνω σε αυτή τη θέση και σηκώστε αργά το κεφάλι σας. Επαναλάβετε την άσκηση, γέρνοντας το κεφάλι σας στον άλλο ώμο.

3. Το πρωί που ξυπνάτε, κρατηθείτε από ένα σταθερό σημείο σε όρθια θέση και πιέστε τους ώμους προς τα πίσω και κάτω. Η άσκηση αυτή -που προέρχεται από το μπαλέτο- κάνει τον λαιμό σας να δείχνει πιο μακρύς, την πλάτη σας ίσια και τεντώνει την επιδερμίδα του ντεκολτέ σας.


Tags: fitness, gym, neck, excersises, γυμναστική, άσκηση, λαιμός, κίνηση, δύναμη

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)