kallivoka

Tο Bacardi Legacy και σκέψεις για το πώς να κερδίσετε


Από τη Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου, ξεκινούν οι  εγγραφές για τον διαγωνισμό του Bacardi Legacy . Διαβάστε tips και λεπτομέρειες για την υποβολή αιτήσεων αλλά και όλες τις αλλαγές που πραγματοποιούνται στα πλαίσια του διαγωνισμού!
Δεν  μετάνιωσα ποτέ για την καριέρα  που ακολούθησα. Αγαπώ την δουλειά μου και τις προκλήσεις τις. Αλλά οι στιγμές που πιάνω τον εαυτό μου να υποκύπτει τα τελευταία χρόνια , είναι όταν σαν δημοσιογράφος παρακολουθώ τις ανακοινώσεις των διαγωνισμών κοκτέιλ. Αυτή η μοναδική εμπειρία να βρεθείς με άτομα από όλο τον κόσμο, να πρωταγωνιστήσεις «στην σκηνή» σε ένα αντικείμενο που αγαπάς, το βρίσκω πολύ συναρπαστικό. Όπως συναρπαστική βρήκα από την αρχή και το concept του Bacardi Legacy. Με βάση το spirit, το Bacardi,  σου διατίθεται ένα budget για να δημιουργήσεις ένα κοκτέιλ και να το προωθήσεις όσο περισσότερο μπορείς και με όποιους τρόπους μπορείς. One million dollar idea. Να έχεις τους καλύτερους εκπροσώπους της αγοράς, να δημιουργούν ένα κοκτέιλ με εύκολα προσβάσιμα υλικά και να το κοινοποιούν παντού. Προβάλεις τον εαυτό σου , προβάλεις το μπαρ που δουλεύεις,  το signature cocktail σου και ταυτόχρονα εξασκείσαι σε  ένα αντικείμενο –το marketing- που συχνά δεν είναι και το δυνατότερο κομμάτι των bartenders, παρότι το όνειρο των περισσοτέρων είναι να ανοίξουν το δικό τους μπαρ.
Η διαδικασία του να μάθεις να προωθείς τον εαυτό σου και την δουλειά σου είναι επίπονη αλλά αν το καλοσκεφτείτε είναι ίσως και το σημαντικότερο πράγμα το οποίο κερδίζεις από κάθε συμμετοχή σε διαγωνισμό. Υπάρχουν πολλοί καλοί bartender που φτιάχνουν πολύ ωραία κοκτέιλ παγκοσμίως αλλά οι δημοφιλέστεροι συνήθως είναι εκείνοι που ξέρουν να προβάλουν την δουλειά τους.
Και δεν χρειάζεται να είσαι από εκείνους τους τύπους που είναι πάντα το κέντρο της παρέας. Ο Franck Dedieu, ο φετινός Γάλλος νικητής, όπως και ο Ιάπωνας   Shingo Gokan που είχε κερδίσει το 2012 είναι άτομα χαμηλού προφίλ, με φινέτσα και ευγένεια. Εννοείται ότι απαιτείται πείσμα, προσήλωση και επιμονή για να ανταπεξέλθεις σε τόσο μεγάλο ανταγωνισμό.
Βέβαια πρέπει να έχεις συναίσθηση του  ταξιδιού στο οποίο μπαίνεις, για να έχεις πιθανότητες . Να το δεις για αυτό το διάστημα σαν μια δεύτερη δουλειά, με στόχους και deadlines  για να μπορέσεις να αναπτύξεις το marketing plan του ποτού.
Εν τέλει ανεξάρτητα με το αποτέλεσμα πρέπει να κάνεις focus στο εξαιρετικό networking που μπορείς να χτίσεις. Το ότι  χτίζεις το όνομα σου διεθνώς δηλαδή και φυσικά την εμπειρία που συν τω χρόνο θα σε βοηθήσει πολύ. Χρειάζεται αυτοπεποίθηση και πίστη στο ποτό που θα φτιάξεις αλλά και στην δουλειά σου την ίδια.  Προσπάθεια να δώσεις ένα προσωπικό touch στο κοκτέιλ που να συνδέεται με κάποιο τρόπο με την φιλοσοφία σου για την ζωή.  Ο Shingo για παράδειγμα μίλησε για την ιεροτελεστία του τσαγιού και την ιαπωνέζα γιαγιά του. Προσπάθησε να πεις κάτι καινούργιο στους κριτές που δεν το ακούν συχνά από διαγωνιζόμενους. Το ποτό που ζητείται στο Bacardi Legacy, πρέπει να είναι κλασσικό στο στυλ αλλά και καινοτόμο. Μετά πρέπει να μάθεις την παρουσίασή σου τόσο καλά που να σου γίνει δεύτερη φύση και να φροντίσεις να την εξελίσσεις κάθε μέρα και περισσότερο. Η έκπληξη, το χιούμορ, η άνεση αλλά και η προσπάθεια να κρατήσεις τουν ακροατή είναι σημαντικά. Το ποτό πάνω απ’ όλα όμως!
Καλή επιτυχία λοιπόν!

Εγγραφή
 
Από τη Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου, μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να κάνουν εγγραφή στο website www.bacardilegacy.com και να συμπληρώσουν τη συνταγή τους στη φόρμα που θα τους σταλεί ηλεκτρονικά. Αφού συμπληρώσουν τη φόρμα θα πρέπει να στείλουν ηλεκτρονικά τη συνταγή τους στο mail greece@bacardilegacy.com Η τελευταία προθεσμία υποβολής των συνταγών είναι η Δευτέρα 5 Οκτωβρίου.
 
Ημιτελικός
 

Στις  13 Οκτωβρίου, θα ανακοινωθεί η επιλογή των καλύτερων συνταγών που θα διαγωνιστούν στον ελληνικό ημιτελικό στα τέλη του Οκτώβρη από τον οποίο θα προκύψουν οι φιναλίστ που θα διαγωνιστούν για να εκπροσωπήσουν την Ελλάδα στον παγκόσμιο τελικό
 
Ελληνικός Τελικός
 

Σε σχέση με τις προηγούμενες δύο χρονιές, υπάρχει μια σημαντική αλλαγή. Ο ελληνικός τελικός θα διεξαχθεί στο εξωτερικό σε ένα μεγάλο event για όλη τη νότια Ευρώπη και κυρίως για την Ισπανία, την Πορτογαλία, τη Γαλλία και την Ιταλία, οι bartenders των οποίων, θα κληθούν να εκπροσωπήσουν τις χώρες τους στο φετινό μεγάλο τελικό τον Απρίλιο.
 
Bacardi Legacy Global Cocktail Competition 2016 final
 
Ο φετινός τελικός του BLGCC, θα διεξαχθεί τον Απρίλιο του 2016 στο Σαν Φρανσίσκο.
 
 
 

 

 


Tags: Bacardi Legacy .

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)