ΥΓΕΙΑ

Γιατί δεν πρέπει να έχεις το κινητό δίπλα σου όταν κοιμάσαι
  • σχολιάστε

Γιατί δεν πρέπει να έχεις το κινητό δίπλα σου όταν κοιμάσαι

Πως επηρεάζουν αρνητικά τα κινητά τον ύπνο μας!

Μέλι και Κανέλα: O ''χρυσός'' συνδυασμός της φύσης
  • σχολιάστε

Μέλι και Κανέλα: O ''χρυσός'' συνδυασμός της φύσης

Το μείγμα τους είναι μια καταπληκτική φυσική θεραπεία με σούπερ εξαιρετική δύναμη, μυρωδιά και γεύση.

Οι πιο χαλαρωτικές δραστηριότητες
  • σχολιάστε

Ελεάνα Παπαχαραλάμπους

Οι πιο χαλαρωτικές δραστηριότητες

Περισσότεροι από 18.000 άνθρωποι από 134 διαφορετικές χώρες συμμετείχαν στο Rest Test, μια on line έρευνα με σκοπό να διερευνήσει τις συνήθειες ανάπαυσης του κοινού και τη στάση τους απέναντι στη χαλάρωση.

O σακχαρώδης διαβήτης προκαλεί και απώλεια ακοής
  • σχολιάστε

O σακχαρώδης διαβήτης προκαλεί και απώλεια ακοής

Η Παγκόσμια Ημέρα για το Διαβήτη καθιερώθηκε με πρωτοβουλία της Διεθνούς Ομοσπονδίας Διαβήτη και υπό την αιγίδα της Παγκόσμιας Οργάνωσης Υγείας

Χαμομήλι: Ένα χειμωνιάτικο ρόφημα με οφέλη για την υγεία
  • σχολιάστε

Χαμομήλι: Ένα χειμωνιάτικο ρόφημα με οφέλη για την υγεία

Απολαυστικό, τονωτικό και ό,τι πρέπει για τις κρύες χειμωνιάτικες νύχτες, μπορείτε να το ''εκμεταλλευτείτε'' τον φετινό χειμώνα κερδίζοντας από τα οφέλη του.

Μήπως έχετε γεράσει… εσωτερικά;
  • σχολιάστε

Της Ελεάνας Παπαχαραλάμπους

Μήπως έχετε γεράσει… εσωτερικά;

Δεν έχει καμία σημασία πόσα κεράκια σβήσατε στην τελευταία σας τούρτα! Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι αυτό που καθορίζει πόσο νέοι φαινόμαστε και νιώθουμε είναι η βιολογική μας ηλικία.

Ριγανέλαιο, η θαυματουργή σταγόνα
  • σχολιάστε

Ριγανέλαιο, η θαυματουργή σταγόνα

Οι αρχαίοι Έλληνες είναι οι πρώτοι που αντιλήφθηκαν τα ωφέλη στην υγεία και την ιατρική ποιότητα του ριγανέλαιου.

5 σημαντικά βήματα εναντίον του καρκίνου του μαστού
  • σχολιάστε

Της Ελεάνας Παπαχαραλάμπους

5 σημαντικά βήματα εναντίον του καρκίνου του μαστού

Ο φόβος δεν είναι πάντα ο καλύτερος σύμβουλος, ειδικά όταν μιλάμε για την υγεία και την διατήρησή της. Η πρόληψη και κυρίως η ενημέρωση είναι αυτά που μας βοηθούν και μας θωρακίζουν πάντα.

Γινόμαστε καλύτεροι με 6 απλές συμβουλές
  • σχολιάστε

Ελεάνα Παπαχαραλάμπους

Γινόμαστε καλύτεροι με 6 απλές συμβουλές

Σημαντικά βήματα και αλλαγές που θα βελτιώσουν την καθημερινότητά σου. Είναι τελικά τόσο εύκολο;

Συμβουλές για καλή καρδιά και μακροζωία
  • σχολιάστε

Συμβουλές για καλή καρδιά και μακροζωία

Πότε είναι απαραίτητη η λήψη συμπληρωμάτων διατροφής;

''Μαγικό'' ρόφημα: Τσάι με τζίντζερ, μέλι και λεμόνι
  • σχολιάστε

''Μαγικό'' ρόφημα: Τσάι με τζίντζερ, μέλι και λεμόνι

Είναι η εποχή που η γρίπη καραδοκεί και εμείς βρήκαμε την ''μαγική'' συνταγή που θα σας ανακουφίσει από το κρυολόγημα και θα σας κάνει να αισθανθείτε καλύτερα.

Γλυκαιμικός Δείκτης: Τι είναι και πως επηρεάζει την υγεία μας;
  • σχολιάστε

Γλυκαιμικός Δείκτης: Τι είναι και πως επηρεάζει την υγεία μας;

Όλα τα τρόφιμα τα οποία περιέχουν υδατάνθρακες (αμυλούχα τρόφιμα, όσπρια, δημητριακά, γάλα, φρούτα, και λαχανικά) αυξάνουν τη γλυκόζη (ή σάκχαρο) του αίματος.

Previous1  2  3  4  5  6  7  8  9Νext