ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ

Έξυπνα tips για να διατηρήσετε την απώλεια βάρους
  • σχολιάστε

Έξυπνα tips για να διατηρήσετε την απώλεια βάρους

Δύσκολη αποδεικνύεται για πολλούς η προσπάθεια να διατηρήσουν το βάρος τους, μετά από μια δίαιτα, κρατώντας τα αποτελέσματα. Σας παρουσιάζουμε τον τρόπο ώστε να μη χάσετε την «μπάλα» και να διατηρήσετε τον νέο σας εαυτό για πάντα…

Βιταμίνη Δ: Γιατί είναι πολύτιμη;
  • σχολιάστε

Βιταμίνη Δ: Γιατί είναι πολύτιμη;

Είναι γνωστή ως η «βιταμίνη του ήλιου», γιατί είναι ο βασικός υπεύθυνος για τη σύνθεσή της και αποτελεί το καλύτερο «φάρμακο» για τον οργανισμό μας καθώς κτίζει γερά οστά, δυναμώνει το ανοσοποιητικό μας σύστημα και μειώνει διάφορους κινδύνους για την υγεία.

Crush test: κόκκινο ή λευκό κρασί;
  • σχολιάστε

Crush test: κόκκινο ή λευκό κρασί;

Το κρασί, είναι το εξαίσιο δώρο που, σύμφωνα με τους αρχαίους, χάρισε στους θνητούς ο θεός Διόνυσος. Ο Ιπποκράτης το θεωρούσε φάρμακο για κάθε αρρώστια και μέχρι σήμερα «λατρεύετε» για τη γεύση του αλλά και για τα οφέλη του στην υγεία.

Γιατί πρέπει να πίνουμε χυμό πορτοκάλι κάθε πρωί
  • σχολιάστε

Γιατί πρέπει να πίνουμε χυμό πορτοκάλι κάθε πρωί

Ένας χυμός πορτοκάλι συνίσταται από τους διατροφολόγους ως ένα από τα πέντε γεύματα της ημέρας για την καλή λειτουργία του οργανισμού και του μεταβολισμού.

Κόκκινα φρούτα και λαχανικά: Δεν φαντάζεστε πόσο καλό κάνουν στην υγεία
  • σχολιάστε

Κόκκινα φρούτα και λαχανικά: Δεν φαντάζεστε πόσο καλό κάνουν στην υγεία

Τα δώρα της φύσης, που μειώνουν τις πιθανότητες καρδιακού επεισοδίου, κατά 50%.

Το κρασί μας βοηθάει να χάσουμε κιλά;
  • σχολιάστε

Το κρασί μας βοηθάει να χάσουμε κιλά;

Θες να χάσεις κάποια έξτρα κιλάκια που πήρες τις γιορτές. Σου έχουμε κάποια καλά νέα...

Μυστικό μακροζωίας οι καυτερές πιπεριές
  • σχολιάστε

Μυστικό μακροζωίας οι καυτερές πιπεριές

Νέα μελέτη έδειξε ότι οι λάτρεις της καυτερής κόκκινης πιπεριάς τείνουν να ζουν παραπάνω.

Συγκεντρώσου… τρώγοντας
  • σχολιάστε

Συγκεντρώσου… τρώγοντας

Το κύριο «καύσιμο» του εγκεφάλου για όλες τις ηλικίες είναι η γλυκόζη, την οποία παρέχουν στα νευρικά κύτταρα οι υδατάνθρακες δηλ. τροφές όπως ψωμί, δημητριακά, ζυμαρικά, πατάτα, ρύζι και τα απλά σάκχαρα όπως μέλι, μαρμελάδα, ζάχαρη, φρούτα.

Κoυκουναρόσπορος: 6 μοναδικά οφέλη του
  • σχολιάστε

Κoυκουναρόσπορος: 6 μοναδικά οφέλη του

Άλλη μια υπερτροφή, οι βρώσιμοι καρποί του πεύκου, καταναλώνονται ωμοί, ψητοί ή ακόμα και σε διάφορες σάλτσες.

Η ευτυχία «κρύβεται» σε κάποιες τροφές
  • σχολιάστε

Η ευτυχία «κρύβεται» σε κάποιες τροφές

Κάποιες τροφές είναι ικανές να σου '''φτιάξουν'' τη διάθεση... Ανακάλυψε τες!

Ενισχύστε την άμυνα του οργανισμού σας
  • σχολιάστε

Ενισχύστε την άμυνα του οργανισμού σας

Ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής που συμπεριλαμβάνει τρόφιμα πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, μπορεί να ενισχύσει το ανοσοποιητικό σύστημα και να εμποδίσει πολλές ασθένειες.

Ασπίδα προστασίας 16 τροφές
  • σχολιάστε

Ασπίδα προστασίας 16 τροφές

Εκτός από την κατάλληλη ένδυση, εξίσου απαραίτητη αυτή την εποχή είναι και η σωστή διατροφή, γιατί θα τονώσει το ανοσοποιητικό και θα θωρακίσει τον οργανισμό από διάφορες ασθένειες.

Previous1  2  3  4  5  6  7Νext